carl Posted 16 juni 2020 Report Share Posted 16 juni 2020 Op de TD 150 van mijn zoon zit een AT 95 E element met de goedkoopste naald. Nu kan je voor het element een betere naalden krijgen. Iemand ervaring met de andere naalden en wat ze doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 16 juni 2020 Report Share Posted 16 juni 2020 Ik heb deze link al heel lang in mijn favorieten staan. Niet dat ik ervaring heb ermee...Maar het is gewoon een leuk "weetje. http://www.schiller-phono.de/de/produkte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 16 juni 2020 Report Share Posted 16 juni 2020 Volgens mij heb je de vraag al eerder gesteld @carl en een van mijn antwoorden was de zelfde link als @Roots hier laat zien. Kan het helaas niet terug vinden. Maar een heel kort antwoord, andere naaldvormen in een AT-95E doen het zelfde als in andere elementen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 juni 2020 Author Report Share Posted 16 juni 2020 (edited) Dat laatste snap ik Seed. Het gaat me over de klankmatige kant van de verschillende AT 95’s. Maar misschien staat dat er ook wel in. Voedsel voor vanavond. Edited 16 juni 2020 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 16 juni 2020 Report Share Posted 16 juni 2020 Ik dacht dat jij die at95e met een betere naald hebt Carl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 juni 2020 Report Share Posted 17 juni 2020 Je vraagt weer naar de bekende weg Charles. Je hebt een AT95 met een HE naald en ja, die heb je zelf ook al ervaren en bewierookt. Waarom dat dit topic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 juni 2020 Author Report Share Posted 17 juni 2020 (edited) Ik heb tijdelijk met mijn zoon geruild Roger - just for fun om eens te kijken wat die TD 150 doet. Hij vond de TD 160 ook erg goed klinken en ik vermoed dat dit aan de veel betere instelling en de betere naald ligt. In ieder geval wil ik , dat jij de TD 150 op jouw onovertroffen wijze instelt. Het is zeker niet zo, dat dit niet uitmaakt met goedkopere elementen wat ik altijd dacht. Een betere naald krijgt mijn zoon dan met zijn verjaardag, vandaar. Edited 17 juni 2020 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 17 juni 2020 Members Report Share Posted 17 juni 2020 4 hours ago, Sodejuu said: Waarom dat dit topic? Ik heb last van Corona kilo's (god wat ben ik blij als de sportschool weer open mag), Carl heeft last van Corona vrije tijd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 juni 2020 Author Report Share Posted 17 juni 2020 (edited) Dat zou je tegenvallen Marco want ik werk weer zeker drie dagen per week. Wel met een principe: ik bepaal het tempo Daarbuiten inderdaad minder afspraken dan voorheen. Edited 17 juni 2020 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 juni 2020 Report Share Posted 17 juni 2020 40 minutes ago, Arden said: Ik heb last van Corona kilo's (god wat ben ik blij als de sportschool weer open mag), Carl heeft last van Corona vrije tijd... Een mondkapje helpt erg goed. Wél laten zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 17 juni 2020 Members Report Share Posted 17 juni 2020 Mwah... Vind ik een minder geslaagde oplossing. Normaal ga ik 4-6 maal per week naar de sportschool, daardoor is je verbranding altijd enorm hoog, en eet je dus ook 3 x zo veel als gemiddeld. Niks mis mee, totdat je ineens 3 maanden niet naar de sportschool kan. En je eetpatroon, dat veranderd dus niet. Een ramp heet zoiets, ben goddomme 8 kilo aangekomen. Kost me ook weer 3 maanden om die er straks af te trainen. Wat nog minder is, mijn conditie is op dit moment echt om te huilen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 juni 2020 Author Report Share Posted 17 juni 2020 Ik heb hetzelfde Marco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 17 juni 2020 Report Share Posted 17 juni 2020 10.000 stappen of meer per dag, daarbij lichte krachtraining en traplopen 200 treden 2x per week Gisteren op een dag de muren en plafond van de huiskamer gewit. Vorige week woog ik 64.7 nu 64.2 Ik zorg dat ik niet boven 65 kilo kom. Vanavond een lentebok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 17 juni 2020 Report Share Posted 17 juni 2020 (edited) 51 minutes ago, carl said: Ik heb hetzelfde Marco. Ik kon gewoon door trainen tijdens de Corona, dankzij mijn vriend Ben. Eigenlijk meer dan normaal. Vooral de 1e 4...5 weken was het heerlijk rustig in het Amsterdamse bos. Conditie is top. Edited 17 juni 2020 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 17 juni 2020 Report Share Posted 17 juni 2020 (edited) Pss Arden,Je moet ook meer "van" bil gaan i.p.v. erop zitten. Dan vliegen je 8 kilo's er wel van af. Edited 17 juni 2020 by audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 17 juni 2020 Members Report Share Posted 17 juni 2020 54 minutes ago, audiofreak said: Pss Arden,Je moet ook meer "van" bil gaan i.p.v. erop zitten. Dan vliegen je 8 kilo's er wel van af. Nou... Je weet waar k mee getrouwd ben toch? Mijn moyenne qua kieren maakt tieners serieus jaloers... Helpt alleen geen fluit, daar verbruik je dus serieus weinig calorieën mee! Hooguit vocht tekort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 juni 2020 Author Report Share Posted 17 juni 2020 (edited) Misschien pakt Glenn het verkeerd aan: afvallen of quarantaine. Edited 17 juni 2020 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 juni 2020 Author Report Share Posted 18 juni 2020 Maar even serieus Marco, waarom ga je niet op een online clubje. Dan ga je tijdens het werk af en toe oefeningen doen met de achtergrondmuziek via je B&W opstelling. Er moet dan wel een beeldscherm tussen de LS. Als de cursusleidster een mooie dame is, ga je er nog op vooruit ten opzichte van de sportschool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 19 juni 2020 Members Report Share Posted 19 juni 2020 Ik vermoed dat wij een heel ander idee bij het fenomeen sportschool hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 juni 2020 Author Report Share Posted 19 juni 2020 Nee hoor, maar iets is beter dan niets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 augustus 2020 Author Report Share Posted 5 augustus 2020 (edited) Ter afronding van dit Topic. Inmiddels een micro line naald op mijn nieuw model AT 95 element zitten. Ik ben er werkelijk zeer tevreden mee. De TD 150 klinkt daarmee werkelijk zeer veel volwassener. En omdat ik altijd bezig moet zijn, vraag ik me dan af wat een betere arm op die TD 150 zou doen. Wat te denken van een Hadcock Mijn schoonzoon had de naald van zijn oud model AT 95 kapot gemaakt. Ik heb hem maar een betere naald cadeau gegeven. Hij is nog maar beginner op analoog gebied en ook hij is werkelijk zeer tevreden met de geluidsverbeteringen. Edited 5 augustus 2020 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 5 augustus 2020 Report Share Posted 5 augustus 2020 6 hours ago, carl said: Wat te denken van een Hadcock Er zwerft hier nog een hele oude rond. Moet maar er maar eens een arm plaat op de Technics SL1100 voor maken, uit een mooi bamboe plankje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 augustus 2020 Author Report Share Posted 5 augustus 2020 Dan horen we het wel. Ik heb ergens iets in mijn hoofd dat jij een NA Hyperspace had ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 5 augustus 2020 Report Share Posted 5 augustus 2020 (edited) 2 hours ago, carl said: NA Hyperspace Ja, een hele oude met wel de dikke voeten maar een wat dunner plateau dan ze nu hebben en geen heavy kit. En nog een Toshiba SR-370, een Technics SL 1500MKII en een SL 1310MKII Edited 5 augustus 2020 by Seed7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 augustus 2020 Author Report Share Posted 5 augustus 2020 En zo hoort het Seed! Wim Kraanen van Analoque audio pleit nogal voor een Hadcock op een NA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts