Jump to content

Gold Note Mediterraneo vs. Feickert Woodpecker

EKievit77
 Share

Recommended Posts

3 hours ago, Roots said:

Het zou je dan ook sieren om openlijk je excuses aan te bieden aan Carl...audiofreak! sorrij hoor🙄

Pff, ik ga geen excuses maken. Ik heb niet voor de verwarring gezorgd met Engelse termen tussen Nederlandse woorden die in een Nederlandse zin staat. Charles weet verdomde goed hoe verwarrend hij soms kan zijn. En Charles en ik weten beiden van elkaar dat we soms storen aan de ander en waar ik soms fel erop kan reageren. Charles weet ook dat dat felle totaal niets betekend. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd, want op de puresound vergaderingen in het verleden ging dat net zo. 

2 hours ago, carl said:

Onno en ik kennen elkaar goed Roots en dragen elkaar een goed hart toe. Ik neem niet zo vlug aanstoot aan hem. Sommige dingen zijn ook lastig te vertalen. We hebben het wel eens gehad over een “plint” voor een draaitafel (van het Engelse plinth ) terwijl eigenlijk “console” een veel beter woord zou zijn.  Maar ik kan het niet uit mijn mond krijgen.

Precies!!  Zo is het.

21 hours ago, Roots said:

Lekker sfeertje bij Puresound dan😅

Nee hoor we konden toch wel goed met elkaar opschieten hoewel we totaal andere types zijn. 

Edited by carl