René N. Posted 3 juli 2020 Report Share Posted 3 juli 2020 Dacht ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 3 juli 2020 Report Share Posted 3 juli 2020 Het mooiste zou zijn rechtstreeks met de voeten in de zandbak...Ik zie mijn kat al loeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 4 juli 2020 Report Share Posted 4 juli 2020 (edited) On 7/2/2020 at 10:19 PM, René N. said: óók de fout gemaakt door het zand wat aan te stampen en toen de duvel erin geslagen. Met een beetje stevig laag uit de spiekers klinkt het zand vanzelf in. De mate waarin het inklinkt is weer afhankelijk van de vorm van het zand. Zand is geen specifiek product, zand is 'alles' wat in een bepaalde range aan korrelgroote zit 0,06 - 2 mm. Voor een hele bak centen kun je de stands met diatomeeënzand vullen, dat heeft mooi onregelmatige vormen. Hoe ronder de vorm hoe beter het inklinkt, "sphere packing". Edited 4 juli 2020 by Seed7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 juli 2020 Report Share Posted 7 juli 2020 Of straalgrid. Dat is tegenwoordig keramisch en is kogelvormig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts