Douma Posted 3 augustus 2001 Report Share Posted 3 augustus 2001 Daar was ik weer luitjes, met wederom een vraag over de aanschaf van een platenspeler. Wat zijn de dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een 2dehands platenspeler? (of moet ik zeggen: draaitafel) Of hangt dit helemaal af van het merk en type? Ik heb namelijk gezien dat er genoeg mensen zijn die bereid zijn om voor zo'n Fl.200,- hun Thorens TD166 of 160 weg te doen. Voordat ik aan zoiets begin wil ik wel weten wat de zwakke punten zijn van zo'n draaitafel. (of moet ik zeggen: platenspeler). Of ik ga ff langs bij AS en laat Henk het voor mij regelen. greetz, Rienk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 3 augustus 2001 Report Share Posted 3 augustus 2001 Geplaatst door Ruud:Hai Rienk Da's en beter idee, bij Henk langs gaan en wel op 3 augustus, dus vandaag Groet Ruud. Hij heeft er vast een staan, en anders komt er vast wel iemand langs met een Thorens vandaag . Overigens loop je wel het risico van oncontroleerbaar verlangen als je een clearaudio of een Transrotor van dichtbij ziet. Daar zijn geen medicijnen voor vrees ik ... Tot straks, M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts