Jump to content

Recensie(?) nr. 2: Transrotor Leonardo 25

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Beste Ome Henk,

Mooi verhaal, past echt perfect bij jou! Niettemin kan ik uit je verhaal opmaken dat je zeer enthousiast bent over je draaitafel. En je hebt gelijk, iedereen beleeft muziek op z'n eigen manier! Maar uiteindelijk is muziek wel een belevenis/beleving die mensen bij elkaar brengt! ;)

Blijft niet te lang weg, Ome Henk, want anders ga ik je nog missen! :(

Ha die Ome Henk,

Inderdaad jij schreeuwt het niet van de daken, maar tussen de regels door doe je dat wel.

Bovendien ben je bijna niet meer op het forum te vinden , dus zul je wel met de Sneekweek bezig zijn .

Maar dan op muzikaal niveau en vast in de buurt van een Transrotor Leonardo.

Want je hebt helemaal gelijk indien je zegt het gaat mij om de muzikale emotie overdracht die een geluidsinstallatie kan bieden.

Want daar is het natuurlijk allemaal om begonnen, volgens mij.

En dat kan ook met CD maar voor mij zeer zeker gemakkelijker met LP.

Vol verwachting kijk ik uit naar je volgend bericht.

MvG,

Haudio

Ha die Ome Henk,

Dat jij minder op het forum zit, komt mij gelegen uit. Zoals je reeds gezien hebt ben ik je bijna voorbij gestreefd qua aantal postings :D;), maar of die wel allemaal iets te betekenen hebben waag ik te betwijfelen. :P

De recentie is precies wat ik me ervan voorgesteld heb, na met jouw kennis gemaakt te hebben afgelopen vrijdag. Het is werkelijk een bijdrage vol ware woorden van een connaisseur met een Leonardo ;).

Geniet er maar van. cool.gif

Geplaatst door Ome Henk:

Beste forumleden,

Op mijn zoektocht heb ik nu de beschikking over een platenspeler die mij een beleving schenkt, die ik nog niet eerder ervaren heb. Vanzelfsprekend kan dit aan mijn ervaring liggen, maar het is mijn zoektocht en niet die van een ander. Ik heb nu enorm veel plezier om diverse platen te draaien. Ik hoop dat ik dit nog een hele tijd beleven mag. Dit is ook het enige wat ik kwijt wil over hoe de TL25 klinkt. Hij geeft mij een muziekbeleving die ik graag ervaar.

Av

Geplaatst door Ome Henk:

Op mijn zoektocht heb ik nu de beschikking over een platenspeler die mij een beleving schenkt, die ik nog niet eerder ervaren heb. Vanzelfsprekend kan dit aan mijn ervaring liggen, maar het is mijn zoektocht en niet die van een ander. Ik heb nu enorm veel plezier om diverse platen te draaien. Ik hoop dat ik dit nog een hele tijd beleven mag. Dit is ook het enige wat ik kwijt wil over hoe de TL25 klinkt. Hij geeft mij een muziekbeleving die ik graag ervaar.

Ome Henk,

Je slaat de spijker op de kop. Een mooi verhaal die inderdaad bij je past. Geniet van je muziek en met de juiste beslissingen zal het nog mooier gaan klinken.

En nog steeds luistert Ome Henk naar LP's.

Vreemd als je naar LP's luistert dan kun je niet tegelijkertijd naar CD's luisteren.

Dat zou toch moeten kunnen , een mens heeft tenslotte 2 oren.

Hij heeft zeker een Transrotor Leonardo.

Met Vriendelijke Groet,

Haudio :D