Admin Beheer Posted 23 augustus 2020 Admin Report Share Posted 23 augustus 2020 In de afgelopen tijd hebben zich meerdere nieuwe leden geregistreerd en die zijn natuurlijk van harte welkom!  Enkele van deze leden bleken echter "grappenmakers" hun reactie(s) op ons forum lezend.  Alhoewel ik alles strak bewaak ben ik niet altijd on-line  Er is nu een regel actief die er voor zorgt dat reacties van leden, korter dan 2 dagen lid, automatisch worden verborgen als men een dergelijke reactie 1x rapporteert.  Mochten jullie dus "vreemde" of "flauwe" opmerkingen van nieuwe leden zien die niet passen bij sfeer van dit forum rapporteer deze dan direct.  Rapporteren gaat vrij makkelijk, elke reactie/post heeft in de rechterbovenhoek een Report Post.  All reacties, ook nieuwe, van deze leden worden direct verborgen en worden dan pas weer zichtbaar als ik dit weer toesta.  Deze Report Post liever gebruiken dan een reactie plaatsen. Link to comment
Roots Posted 30 augustus 2020 Report Share Posted 30 augustus 2020 Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar het was wel de makkelijkste weg  Ik heb zo af en toe dat ik postings mis...soms/ineens zijn daar postings die er al lang waren. Ook komen PM/IM's berichten soms pas 24 uur later aan. Is dat dan mijn schuld of iets ? Link to comment
Admin Beheer Posted 31 augustus 2020 Author Admin Report Share Posted 31 augustus 2020 Mis je dan e-mails die aangeven dat er een Pm voor je is of mis je de notificaties als je het zelf forum bezoekt? Â Link to comment
Roots Posted 31 augustus 2020 Report Share Posted 31 augustus 2020 Beide..Maar als ik online ben is er niets aan de hand. Link to comment
Admin Beheer Posted 31 augustus 2020 Author Admin Report Share Posted 31 augustus 2020 13 minutes ago, Roots said: Beide..Maar als ik online ben is er niets aan de hand. Â En je hebt je instellingen al nagelopen? Â Â Link to comment
Roots Posted 31 augustus 2020 Report Share Posted 31 augustus 2020 Alle vinkjes staan aan....Nu je reageerde kreeg ik direct een popup met geluidje en een e-mail. Ik zit trouwens op PC met Edge. Link to comment
Recommended Posts