Rob99 Posted 25 oktober 2020 Report Share Posted 25 oktober 2020 (edited) Hoi allemaal ik ben in bezit van een Revox B150 versterker. deze staat te koop op Marktplaats en een ander HiFi forum nu vroeg ik me af of ik goed zit met de prijs Heb gekeken naar Hifi shark https://www.hifishark.com/search?q=revox+b150 Maar ook naar Catawiki history en ebay Dit is de link https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/versterkers-en-receivers/m1616538317-revox-b150-versterker.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Mijn vraagprijs is €575 Wat denken jullie? Edited 25 oktober 2020 by Rob99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 oktober 2020 Report Share Posted 25 oktober 2020 Ik vind de vraagprijs erg stevig. Ik zou 'm daarvoor niet kopen, tenzij er de originele verpakking, aankoopbon en eventuele reparatierekeningen en een revisiecertificaat oid bij zit. Prijzen die Springair hanteert zijn geen richtlijn. Springair is een professioneel bedrijf. Zij geven minimaal 6 maanden garantie op de koop. Dat is luxe bij vintageapparatuur en die garantie betaal je dus. Maar als je een echte Revox liefhebber vind, die laat zich door de vraagprijs niet tegenhouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 25 oktober 2020 Report Share Posted 25 oktober 2020 €300 lijkt me meer realistisch. Of het moet een exemplaar zijn die in het verleden al een keer gereviseerd is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob99 Posted 26 oktober 2020 Author Report Share Posted 26 oktober 2020 Zou het graag op dit forum te koop aanbieden. maar kan geen niks posten in het te koop gedeelte. Iemand een idee hoe dat kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 oktober 2020 Report Share Posted 26 oktober 2020 1 hour ago, Rob99 said: Zou het graag op dit forum te koop aanbieden. maar kan geen niks posten in het te koop gedeelte. Iemand een idee hoe dat kan? Net even gekeken, voor mij werkt het prima. Naar de verkoopsectie particulieren en een nieuw topic aanmaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts