carl Posted 29 december 2020 Report Share Posted 29 december 2020 (edited) Ik lees regelmatig mee op het AAA forum. Over deze twee phonotrappen zijn ze daar helemaal idolaat https://ampearltube.com/products. De Phono ‘s zijn direct bij de fabrikant te koop in de Ukraine. Het goedkope model kost 350 euro exclusief import - de prijs van een kabel. Die met LCR kost iets van 600 euro. Ik kon jullie het niet onthouden. Graag jullie commentaar. Edited 29 december 2020 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 Ik kan nergens een prijslijst op dit site vinden. Maar koop er eens een Carl en laat ons je bevindingen weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 december 2020 Author Report Share Posted 30 december 2020 (edited) Is er iets van de foto’s en buizen te zeggen Jack? Ik heb trouwens gisteren de Silvercore trafo op proef gevraagd. Edited 30 december 2020 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 21 minutes ago, carl said: Is er iets van de foto’s en buizen te zeggen Jack? 1e indruk. Netjes gebouwd. Degene die dit gemaakt heeft, kan goed ontwerpen. Russische buizen zijn meestal van goede kwaliteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 (edited) 11 hours ago, carl said: te koop in de Ukraine "Handcrafted in RU" Schappelijke prijzen lijkt me. Netjes, inclusief reserve buizen. Edited 30 december 2020 by Seed7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 Een goed ontwerp hoeft dus niet duur te zijn. Mooi ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 december 2020 Author Report Share Posted 30 december 2020 1 hour ago, Seed7 said: "Handcrafted in RU" Schappelijke prijzen lijkt me. Netjes, inclusief reserve buizen. Op het AAA forum hebben ze het over de Krim Kennelijk gebruik (ten) ze daar in het leger nog buizen. Heb wel eens gelezen dat die na een atoomaanval nog functioneerden. Prettig idee dat je dan met een buizenversterker nog kan spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 De buizen in m'n eindversterker 6c33c zijn ontwikkeld voor de MIG 25. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 december 2020 Author Report Share Posted 30 december 2020 (edited) Ik ken het verhaal Seed. Bij de val van de SU liep een piloot over met het toen nieuwste type MIG met buizen. Edited 30 december 2020 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 En terwijl Carl er omheen blijft draaien, staat er hier inmiddels een in bestelling. Gewoon om te kijken wat het is. Kijk Charles, zo kan het dus ook. Kosten voor de Ampearl RE2030LCR SE zijn €670 + €90 verzendkosten. Tot 1 jan krijg je echter €70 korting. En nu maar hopen dat ie ongemerkt door de douane komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 (edited) 13 minutes ago, Sodejuu said: En terwijl Carl er omheen blijft draaien, staat er hier inmiddels een in bestelling. Gewoon om te kijken wat het is. Kijk Charles, zo kan het dus ook. Kosten voor de Ampearl RE2030LCR SE zijn €670 + €90 verzendkosten. Tot 1 jan krijg je echter €70 korting. En nu maar hopen dat ie ongemerkt door de douane komt. Hoe kun je daar bestellen? Ik zie nergens een link. Laat maar stuur wel een mail. Edited 30 december 2020 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 6 minutes ago, Sodejuu said: En terwijl Carl er omheen blijft draaien, staat er hier inmiddels een in bestelling. Gewoon om te kijken wat het is. Kijk Charles, zo kan het dus ook. Kosten voor de Ampearl RE2030LCR SE zijn €670 + €90 verzendkosten. Tot 1 jan krijg je echter €70 korting. En nu maar hopen dat ie ongemerkt door de douane komt. Tja, we kennen Carl. Veel vragen en dan wachten en wachten. Maar ja, zo is Carl. Wat jij doet en ik zou het ook zo doen is gewoon snel handelen en geen twijfel hebben. Veel plezier ermee (voor de leut). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 Maar zonder de tip van Carl, hadden we het niet geweten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 december 2020 Author Report Share Posted 30 december 2020 Ik ben eigenlijk nu druk bezig met trafo’s en het is tegen mijn principe twee dingen tegelijk te doen. Maar het is eigenlijk net als met de Harmonizer, Roger had hem als eerste en ik kort daarna. Dat twijfelen heeft trouwens sterk te maken met het feit dat ik de pest heb dingen in huis te hebben waar ik niet tevreden mee ben. En Ellie wil geen onbekende mensen in huis hebben bij doorverkopen. Maar als die Phono door Roger getest is, grote kans dat ik er ook een koop. Ik heb al die bijdragen gelezen op de AAA. Belangrijk is tegen de douane te zeggen dat je hem privé koopt en niet zakelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 Ik heb 2 banken geprobeerd. Het lukt me niet, met de gegevens die ik heb gekregen, zo' n ding te bestellen. Jammer, volgende keer beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 december 2020 Author Report Share Posted 30 december 2020 Welke banken Jack? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 ABN AMRO en ING. Maar het kan ook zijn dat ik iets verkeerd doe. Ik heb eigenlijk te weinig ervaring meer met internationaal bankieren. Het meeste gaat tegenwoordig via Paypal en dat lukt wereldwijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 december 2020 Author Report Share Posted 30 december 2020 Ik zou gewoon de ing bellen Jack. Oh Roger voor jouw is het ook een experiment en ik wil er best aan meebetalen zonder verplichtingen (behalve luisteren dan). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 30 december 2020 Report Share Posted 30 december 2020 (edited) Ik denk dat het gelukt is, ik heb er een besteld. Afwachten maar. Bedankt Sodejuu Edited 31 december 2020 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 31 december 2020 Report Share Posted 31 december 2020 15 hours ago, carl said: Oh Roger voor jouw is het ook een experiment en ik wil er best aan meebetalen zonder verplichtingen (behalve luisteren dan). Dat vind ik sympathiek van je Carl. Al zou je alleen maar de invoerrechten doen. Immers hij neemt alle risico's . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 31 december 2020 Author Report Share Posted 31 december 2020 (edited) Ik zie Roger binnenkort. Die Duitsers zeiden dat je alleen BTW betaalde. Ik vermoed dat Roger die niet hoeft te betalen met zijn zaak. Edited 31 december 2020 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 31 december 2020 Report Share Posted 31 december 2020 15 minutes ago, carl said: Ik zie Roger binnenkort. Die Duitsers zeiden dat je alleen BTW betaalde. Ik vermoed dat Roger die niet hoeft te betalen met zijn zaak. Het hangt af voor wat voor onderneming hij heeft. Sponsoren kan op vele manieren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 31 december 2020 Author Report Share Posted 31 december 2020 Die Phono Stage heeft een buizenvoeding. Wat zijn daar de voordelen nu van. Je ziet het volgens mij zelden of weinig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 31 december 2020 Report Share Posted 31 december 2020 Vaak geeft een buis een mooiere overgang tussen geleiden en spare waardoor er minder zooi aanwezig is. Maar dat kan eigenlijk net zo goed met een soft recovery diode gebeuren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 31 december 2020 Author Report Share Posted 31 december 2020 Ik ga er ook maar eentje kopen. Als Jack en Roger hem kopen heb ik altijd back up. Wiel leest ook gretig mee en gaat er ook een bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts