balsan Posted 22 februari 2003 Report Share Posted 22 februari 2003 Mijn huidige Luxmann LV104 staat op instorten, dus ik kijk voor iets anders. Ik heb een Marantz cd-63 MK11 KI, en mijn Xanadu DS17 speakers. Ik ben op zoek naar luister ervaringen van versterkers i.c.m. de Xanadu luidsprekers. Wie kan mij advies geven zodat ik gerichte luistersessies kan gaan plannen. Mijn budget is beperkt tot max 1.500 Euro, en kan zowel voor nieuw als 2e hands worden ingezet, Graag TIPS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 februari 2003 Report Share Posted 22 februari 2003 Hallo Balsan, De Xanadu DS17's zijn schitterende luidsprekers. Ik heb zelf ooit 't iets kleinere, goedkopere broertje de DS14 gehad. Xanadu's zijn gemakkelijk aan te sturen. Wat,naar mijn ervaring, erg goed combineert met Xanadu is Van Medevoort en Naim. Bij www.studio107.nl sraat bijvoorbeeld nog een mooie Van Medevoort MA222 voor slechts 549,- euro. (nieuwprijs was 1000,- euro!) Deze klinkt i.c.m. Xanadu erg neutraal, mooi open en heeft 't laag als een wurgslang onder controle. Ik zou daar persoonlijk voor gaan. Mocht ie dan niet bevallen, dan raak je 'm voor diezelfde prijs ook wel weer kwijt Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts