carl Posted 25 januari 2021 Report Share Posted 25 januari 2021 (edited) Beste beheer. Ik wilde mijn setbeschrijving actualiseren. Dat gaat wel heel erg lastig want je ziet niet meer dan 1 regel en de rest is verborgen. Daarnaast werkt save daar niet bij mij. Zou dat svp aangepast kunnen worden? Bedankt! PS ik zal eens kijken of het op de vaste computer wel lukt. Zit hier op de I pad. Edited 1 februari 2021 by Beheer Titel aangepast Link to comment
Seed7 Posted 25 januari 2021 Report Share Posted 25 januari 2021 2 hours ago, carl said: Zit hier op de I pad. Daar zou ik mee oppassen. Zo'n scherm is erg kwetsbaar. Link to comment
Admin Beheer Posted 27 januari 2021 Admin Report Share Posted 27 januari 2021 Hallo Carl, Ik heb even gekeken en zie dat het maar een één regel tekst veld is. Dat is inderdaad lastig is om te vullen. Het lukt wel want als je kijkt zie je dat er nu 2 puntjes (..) als laatste staan. Mocht je het problematisch vinden stuur mij dan even je set beschrijving dan regel ik het voor je. Ook zal ik de makers van ons forumsoftware vragen of hier wat aan te doen is. Link to comment
carl Posted 30 januari 2021 Author Report Share Posted 30 januari 2021 Ik zal je morgen wel even een setbeschrijving sturen Beheerder. Ik vind het altijd erg prettig om dat bij anderen te bekijken. Bij sommige weet ik het, maar niet bij allemaal. Link to comment
Admin Beheer Posted 1 februari 2021 Admin Report Share Posted 1 februari 2021 (edited) Opgelost. Bleek een "foutje" in het profiel van Carl. Bij Website URL: stond ingevuld: http://, dit moet dus niet. Dit moet dus niet, hij wil namelijk een complete Url, die melding komt niet goed zichtbaar op mijn 15" laptop, misschien wel op een groter scherm. En dus slaat hij andere wijzigingen in je profile niet op. Edited 1 februari 2021 by Beheer Bijgewerkt. Link to comment
Ruud Posted 1 februari 2021 Report Share Posted 1 februari 2021 1 hour ago, Beheer said: Opgelost. Bleek een "foutje" in het profiel van Carl. Net als bij mij? Link to comment
Admin Beheer Posted 1 februari 2021 Admin Report Share Posted 1 februari 2021 5 minutes ago, Ruud said: Net als bij mij? Hallo Ruud, Excuses, er was een regel niet meegekomen bij mijn reactie aan Carl. Ja, ook jij had bij Website URL: staan: http:// Dit moet dus niet, hij wil namelijk een complete Url, die melding komt niet goed zichtbaar op mijn 15" laptop, misschien wel op een groter scherm. En dus slaat hij andere wijzigingen in je profile niet op. Link to comment
Ruud Posted 1 februari 2021 Report Share Posted 1 februari 2021 Opgelost, waarvoor dank Link to comment
Groovy Posted 1 februari 2021 Report Share Posted 1 februari 2021 Ik zag eerst ook maar 1 regel,nu zie ik de hele beschrijving. Bedankt. Link to comment
Admin Beheer Posted 1 februari 2021 Admin Report Share Posted 1 februari 2021 Ik heb de 3 set-beschrijvingen aangepast naar een Text-area. Nu kun je dus voor elk device een eigen regel maken. Kijk bij Carl zijn beide sets hoe dat er nu uitziet. Link to comment
Groovy Posted 1 februari 2021 Report Share Posted 1 februari 2021 Dat ziet er duidelijk uit. Link to comment
mumsoft Posted 1 februari 2021 Report Share Posted 1 februari 2021 Zie hier bovenaan staan: your profile is 0% complete! Dat betreft dus mijn eigen profile, waar ik al tijden niets aan gewijzigd heb. Er staat 1 setbeschrijving in, en er kunnen er 3 in. Ja, kan, maar moet het ook? Ik heb trouwens maar 2 sets, waarvan ik de beste beschreven heb. Link to comment
carl Posted 1 februari 2021 Author Report Share Posted 1 februari 2021 Zoals ik al in een PB heb gezegd - geweldig beheer! Link to comment
Admin Beheer Posted 2 februari 2021 Admin Report Share Posted 2 februari 2021 11 hours ago, mumsoft said: Zie hier bovenaan staan: your profile is 0% complete! Dat betreft dus mijn eigen profile, waar ik al tijden niets aan gewijzigd heb. Er staat 1 setbeschrijving in, en er kunnen er 3 in. Ja, kan, maar moet het ook? Ik heb trouwens maar 2 sets, waarvan ik de beste beschreven heb. Hallo Mumsoft, Het is aan jezelf of jij al je sets wil delen, het is geen verplicht veld. Als jij de andere 2 leeg laat zijn ze niet zichtbaar in je profiel. Link to comment
mumsoft Posted 2 februari 2021 Report Share Posted 2 februari 2021 Dat is ok, maar waarom 0% complete dan? Heb toch al een van de drie sets beschreven. Hoe kom ik van die melding af? Link to comment
Admin Beheer Posted 2 februari 2021 Admin Report Share Posted 2 februari 2021 21 minutes ago, mumsoft said: Dat is ok, maar waarom 0% complete dan? Heb toch al een van de drie sets beschreven. Hoe kom ik van die melding af? Je hoeft niets met die melding te doen. Link to comment
Recommended Posts