Jump to content

Virtuele Tour Vinyl door het Philips Museum - donderdagavond 28 januari 2021

Ivan10
 Share

Recommended Posts

Ik probeer het maar hij pakt mijn e-mailadres niet 

Kan geen account met deze gebruikersnaam vinden. Gebruik een ander account of, als u bent uitgenodigd om lid te worden van een organisatie, kunt u zich aanmelden met de eenmalige code die u per e-mail hebt ontvangen.

Edited by Tubejack

9 minutes ago, Ivan10 said:

Je kunt kiezen voor

- bekijken op het web

- Anoniem deelnemen

Niet de apllicatie downloaden. 

Ja ik had natuurlijk van alles en nog wat geprobeerd. Anoniem kreeg ik eerst een stream over PSV....  

20 minutes ago, René N. said:

Ja, had ik ook. In de chat die ernaast liep stond dat ze eerst een verkeerde link hadden gestuurd..... Velen haakten pas na een minuut of 18 aan....

Die heb ik gemist....  Gelukkig had ik de Vinyl tour al in het Philips museum gezien.

philipsmuseum.jpeg

Edited by Tubejack

Gelukkig is het mijn vrouw na 20 minuten gelukt. Valt me vies tegen van Philips. Hoop dat ze betere medische apparatuur maken. Die plaat van Karel Appel wil ik wel een keer horen.

Ze hadden gewoon moeten uitleggen wat je moest doen. Dat je anoniem moest inloggen was mijn vooraf niet bekent.  Waarom moest je, je dan registeren met een e-mailadres dat vervolgens niet werkte? De expositie in het museum was leuk. Je kon er ook lekker een broodje halen en wat te drinken.  Verder staat de medische apparatuur van Philips heel hoog aangeschreven. Geen twijfel mogelijk .

Edited by Tubejack

2 hours ago, Tubejack said:

De plaatjes blijven nog even staan totdat ik over ga naar freedom internet  🙋‍♂️

Zoiets als Dark Web Jack?

Overigens heb ik wel goede ervaringen met Philips LP’s. Goed opgenomen en geperst.