Jump to content

Beste draaitafel ooit

carl
 Share

Recommended Posts

Die verwijzing naar IMB4718-scaled.jpg is in feite een "placeholder" voor de afbeelding. Waarom Chrome die niet toont en Firefox wel, weet ik ook niet.

Maar je kunt met Chrome wel rechts klikken op de placeholder en dan kiezen voor "Open afbeelding in nieuw tabblad" en dan zul je zien dat hij dat effectief doet. Je ziet de foto dan wel en het bewijs is meteen geleverd dat de placeholder wel degelijk het volledige internetadres van de foto bevat.

Edited by Bloom

5 hours ago, Arden said:

Hoe bedoel je? De foto's staan op mijn eigen M2 server, dus heb ik alleen de link hoeven plaatsen. Ik gebruik Firefox en Safari, geen problemen. Heeft zeker weer met dat achterlijke http wel S geen S te maken? Moet je dan weer alle browsers gaan installeren om te zien of je linkjes wel overal werken? Soms wordt ik echt niet goed van dat digitale gekloot.

oftopic, maar goed: ik had me ook net voor genomen om wat met die Lampizator dac's te gaan doen om toch ook maar een beetje bij te blijven, dag later mijn bankrekening gehackt! Ligt niet aan Lampizator trouwens hoor, maar dan heb ik gelijk mijn buik weer zo vol van dat digitale gedonder. ING mag me nog steeds uitleggen hoe er geld van een ING rekening kan verdwijnen zonder te bevestigen via de app in je telefoon. Iedere maand nieuwe beveiligingen bedenken die blijkbaar niet werken, maar bankieren, ho maar...

Terug on topic, nee het is echt niet de allerbeste draaitafel ooit, maar hij doet zeker mee in mijn top 10! Nog een foto poging, nu met een UMAMI element in een Ebbenhouten headshell, ben nog ff aan het experimenteren hoe hij voor mij het lekkerst klinkt...

IMG_4718-scaled.jpg

Andere bank nemen, Marco, De ING en ABN zijn gewoon boeven,