Nic Posted 24 februari 2003 Report Share Posted 24 februari 2003 Geacht Forum, Ik probeer de Marantz SR 8200 op te starten, maar het enige display luidt: CHECK POW5. Ik kan met remote en knoppen op het apparaat geen echt begin maken. Advies graag, en mijn dank, Nic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasper Posted 24 februari 2003 Report Share Posted 24 februari 2003 Ik heb de SR-7200. Ik herken dit probleem niet. Heeft hij het al eerder gedaan? Misschien moet je hem in een geaard stopcontact doen, of juist niet(aarde kan wel eens spanning op staan). Al helpt dat niet dan is het helaas gewoon een kwestie van terug naar de winkel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nic Posted 24 februari 2003 Author Report Share Posted 24 februari 2003 Dank, Jasper, ik zal e.e.a. checken. Iemand gaf het advies Marantz in Eindhoven maar eens te bellen, of, natuurlijk, de dealer. Maar ik wil eerst wel eens weten of mijn vraag zo specifiek is. De SR 8200 heb ik inderdaad nog niet eerder op gang gekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts