Jump to content

de drie quad esl's

[[Game]]
 Share

Recommended Posts

ja je hebt gelijk. Ken een aantal mensen hier met esl's. en eringa hifi heeft boven ook nog een setje 57'd staan. iemand de 63's en iemand zelfbouw esl's, waarvan hij claimt dat ze beter zijn de esl 63's.

het zal er wel een keer van komen.

game ;)

Geplaatst door []game[]:

inderdaad!!

dus kappen spiekerboerenlul.

iemand nog comments over esl's want eigelenlijk ben ik er wel uit....

Spiekerboer is een ontzettende intrigant die met zijn wijsneuzerij forumleden tracht 'in te pakken' om ze daarna op te zetten tegen anderen. Negeren is daarom het beste, temeer omdat ie naar eigen zeggen niet bestaat. Eigenlijk is het enige nadeel van esl's dat je te maken hebt met het voortdurende gezeik van spiekerboer... :(

dan doe ik het vriendelijk:

Die hebben ertoe geleid dat hij nu naar ESL-luidsprekers luistert waar geen draad bas uitkomt, en die een soort kunstmatige ruimtelijkheid simuleren waar zelfs Bose zijn klanten niet op durft tracteren.

whatever!!!!!

Geplaatst door []game[]:

he spiekerboerenlul!

heb je ook nog een doel op dit forum of eigenlijk ook niet?

game   :P

Heeft Hear ook een sinbin confused.gif

Dan kan dit spelletje even afkoelen....

Andr

Geplaatst door Henno Appel:

Alsjeblieft niet zeg. Speakerboer voorziet al die saaie ESL-draadjes tenminste nog een beetje van entertainment         :D        :D        :P        ;)

Dan mag ik je in dat geval zeker ook wel toewensen dat ie ook op al die saaie XTC-draadjes verschijnt? :P

Laat 'm maar lekker op de esl toer blijven, dan blijft de crisis beperkt... We offeren ons wel op.

Geplaatst door erik klijnsmit:

ik zeg ook wel eens iets vreemds

Het verbaast me allemaal niks meer. Wat me wel zou verbazen is dat je na al je uitstapjes en experimenten uiteindelijk toch niet zal uitkomen op een ruitjesbroek en een Quad. :)

Game,

Boelman in Leeuwarden heeft een quad 988 staan die je vast ook wel mag beluisteren, heb ik ook gedaan.

Bij hifi studio city in Enschede staat een quad esl63 met bijpassende subwoofer (is dat niet een contaminatie?)

nando

Geplaatst door nando:

Henrie ik zie dat jij in Enschede woont heb jij die esl met subwoofer al eens gezien/gehoord?

nando

Nee, ik kom er zo af en toe wel eens. Maar ik heb er nog nooit iets geluisterd wat ik toch niet zou kopen. Ik heb er mijn versterker en speakers wel gekocht. Ik vind het wel een goede winkel. Ik werd er netjes behandeld en mocht lekker lang luisteren. Ook al had ik toch niet echt een superhoog budget (+/- €1000 voor het hele setje). Ik ben er daarna nog wel een paar keer geweest. Kijken naar een cd-speler, maar m'n budget laat dat op dit moment niet toe. En bovendien krijg ik binnenkort een 'nieuwe 2e hands' Denon (3 jaar oud, voor €40). Eerst maar eens zien hoe die het doet.

Ik moet maar eens een bijbaantje zien te vinden. Liefst iets met elektronica (ik studeer elektrotechniek). Misschien dat ze daar bij Hifistudio City wel wat werk voor me hebben ;) Heb ik gelijk werk dat met EN elektronica EN met audio te maken heeft. 2 vliegen in een klap... ;):D