Jump to content

de drie quad esl's

[[Game]]
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door pietje bell:

De fouten?

vliesjes zijn fase rein,ja gemeten, die troep uit de achterkant die hoor je echt wel in een normale luister situatie.

Vliesjes homogeen ,

vind ik dus niet,

de bas die een Quad probeert weer te geven,

daar is geen aandrijving voor(men beweert dat er aandrijving over het hele vlies is,

die is er niet daardoor kan het vliesje in de hogere freq. wel makkelijk trillen,maar zodra er een grote "slag" moet worden gemaakt ontbreekt iedere power,

(pak een krant bij 2 punten(minimale aandrijving) ga daar snel mee trillen(is te doen),

pak nu 3 latjes,zo groot als die zelfde krant,lijm ze als een waaier er achter(veel meer aandrijving).probeer nu eens een grotere slag te maken,i rest my case)

:D

troep uit de achterkant?

zet ze 1,5 meter uit de muur en ietsjes dempen en/of verstrooien en het klinkt .

slechte aandrijving ?

als ze snel kunnen trillen kunnen ze dat ook langzaam pietje .

nee ,,het probleem zit hem in de akoustische kortsluiting .

maar ook dat ken opgelost worden door de membranen groter te maken en een basboost in de audiotrafo.

en vliezen zijn een stuk homogener dan konussen (de meeste).

eerst goed luisteren en bestuderen pietje (net als jouw president ) en dan pas oordelen

:rolleyes:

Geplaatst door [[Game]]:

eh pietje bell.... ben je soms speakerboer?

game

Nee,maar ik ben n.a.v z'n opmerking hierboven eens wat van hem gaan lezen en ik heb in een deuk gelegen.

Ik ben benieuwd waneer de gebundelde versie uitkomt,mischien wat voor het boeken week geschenk,de bundel "de verzamelde werken van Speakerboer".

Geplaatst door pietje bell:

Nee,maar ik ben n.a.v z'n opmerking hierboven eens wat van hem gaan lezen en ik heb in een deuk gelegen.

Ik ben benieuwd waneer de gebundelde versie uitkomt,mischien wat voor het boeken week geschenk,de bundel "de verzamelde werken van Speakerboer".

Hoi Pietje, het valt me wel op dat spiekerboer cq klaas ineens wel stilletjes zijn bij dit onderwerp

mad.gif

Geplaatst door paul demo:

Hoi Pietje, het valt me wel op dat spiekerboer cq klaas ineens wel stilletjes zijn bij dit onderwerp

mad.gif

Pietje is z'n wachtwoord voor z'n Spiekerboer-alias kwijt, denk ik ;)

Het is zorgwekkender, vind ik, dat we al zo lang niets meer hebben vernomen van Siegfried, Bob James, IllqxTheFragile en Henk-Jan Hoving... ook allemaal "Klaas", dachten ze. :D

(Help! De Klazen komen! Ze zitten reeds overal!! eek.gif )

Het is zorgwekkender, vind ik, dat we al zo lang niets meer hebben vernomen van Siegfried, Bob James, IllqxTheFragile en Henk-Jan Hoving... ook allemaal "Klaas", dachten ze.

(Help! De Klazen komen! Ze zitten reeds overal!! )

speakerboer neemt soms een andere naam, en eigenlijk een stuk of 6 personen. Precies wat me al eerder is vertelt.

en pietje belle is zijn niewe aka.

Beetje vreemd is het wel, en hoe je het ook went of keert. het neemt een deel van je geloofwaardigheid weg, niet dat je dat erg vindt, maar toch

o ja pietje belle, ik noem spiekerboer alleen af en toe speakerboer

Maar zou het in het kader van dit tpoic niet heel interessant zijn om de esl57 de esl63 de esl988 en de esl 989 met elkaar te vergelijken? In het echt? is er niet een winkel die ze alle 4 heeft?

Wanr voor zover ik weet was de 57 erg mooi in het midden, maar geen bass, de 63 voegde de puntbron toe en een betere bass maar leverde iets van zij sprankelendheid in, de 988 is de esl63 maar met iets meer bass door een stevigere constructie en weer die miid van de 57 terug. en de esl989 is de esl988 met meer bass en meer hoog.

commentaar op de esl57: geen bass, weinig dynamiek, esl 63: minder sprankelend, esl 988 (?), esl 989(?) gemaakt in china?

game

Dus,Speakerboer,je hoort het.

Dan zijn all die Quadjes zeker allemaal Kermit ofzo?

Dan doet ie soms nog ff of ie haar van klijnsmit is om toch maar gelijk te krijgen over z'n folie.

Zijn nieuwste alias (game) is wel een beetje simpel,vind je ook niet die doet net of ie hele maal geen eigen mening heeft.

Nou tot zover speakerboer(klaas :) )mijn Nederlands gramatika is (helaas) niet van die kwaliteit dat ik ff een a4 vol tik,dus tot hier

Gr.PB.die geen PP thuis heeft.

Geplaatst door [[Game]]:

Het is zorgwekkender, vind ik, dat we al zo lang niets meer hebben vernomen van Siegfried, Bob James, IllqxTheFragile en Henk-Jan Hoving... ook allemaal "Klaas", dachten ze.

(Help! De Klazen komen! Ze zitten reeds overal!! )

speakerboer neemt soms een andere naam, en eigenlijk een stuk of 6 personen. Precies wat me al eerder is vertelt.

en pietje belle is zijn niewe aka.

Beetje vreemd is het wel, en hoe je het ook went of keert. het neemt een deel van je geloofwaardigheid weg, niet dat je dat erg vindt, maar toch

o ja pietje belle, ik noem spiekerboer alleen af en toe speakerboer

Dit om de domheid aan te tonen

"pietje bell is zijn nieuwe..bla"

Pietje bell is een maand eerder aangemeld,Behh?

speakerboer heeft gewoon eerst pietjebel aangemaakt, toen ie daar genoeg van had begon ie met speakerboer te lullen en nu haalt ie pietje belle weer uit de kast, want het begon al een beetje rustig te worden rond speakerboer.

ach domheid....

groeten game of moet ik zeggen erik klijnsmit

Geplaatst door [[Game]]:

speakerboer heeft gewoon eerst pietjebel aangemaakt, toen ie daar genoeg van had begon ie met speakerboer te lullen en nu haalt ie pietje belle weer uit de kast, want het begon al een beetje rustig te worden rond speakerboer.

ach domheid....

groeten game of moet ik zeggen erik klijnsmit

En waar zit die pause in mijn posts dan?

:P

Beste []game[]

quote:

--------------------------------------------------------------------------------

(...) ik wil zwemmen in de muziek (...)

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, en zw

misschien is kermit mij wel ?

alhoewel dat kan niet want dan zou ik afgelopen zaterdagavond mezelf op visite hebben gehad :D

nee hoor ik hou niet van die aliassen.

gewoon je eigen naam op het forum .

ik heb toch niks te verbergen.

en ik denk dat spiekerboer gewoon zichzelf is zolang die geen vliesridders ziet :);)