Jump to content

de drie quad esl's

[[Game]]
 Share

Recommended Posts

Tjonge Stefan, je hebt niet veel goede ervaringen met Quad ESL's blijkbaar.

Ik vind de ESL63 van Quad een geweldige speaker. Ook de Audiostatic ES200r die ik ooit gehad heb, maar die heb ik na 'n maandje of 2 weer weg gedaan, vanwege.... teveel bas! (i.p.v. geen bas)

RInsma HiFi had onlangs nog een setje Martin Logan 'Aerius' in prima staat te koop voor slechts 700,- Euro per paar!!!

(yep, 700,-... geen typ-fout)

Groeten,

Alco :)

Geplaatst door Kermit:

Grappig kereltje, die Stefan. Hij lijkt me alleen zo.... zo... niet echt

Beetje respect graag! Ik ben geen Kereltje voor u. Voor u ben ik Meneer de Boer!.

Het enige wat hier niet echt is. is de weergave van muziek over die verschrikkelijke Quad's.

Stefan

Geplaatst door Kermit:

Grappig kereltje, die Stefan. Hij lijkt me alleen zo.... zo... niet echt

tja,waarom denk je dat ze bussen vol van die toeristen over die dijk sleuren,om die dan vervolgens in het zwart te hijsen en te vereeuwigen voor het na-geslacht....hoezo niet echt :D :D

-- Hans

Haahahahahha

Daar kan ik inkomen, mallerd. Hier kan niemand tegenop! Wooehoeoehahaha hihihihikhik snik. Wahahahahahhaaaaaaahahahahaha heerlijk kereltje. Het is dat ik er niet van houd, want anders wist ik het wel.. Hihihihi

Geplaatst door Kermit:

Haahahahahha

Daar kan ik inkomen, mallerd. Hier kan niemand tegenop! Wooehoeoehahaha hihihihikhik snik. Wahahahahahhaaaaaaahahahahaha heerlijk kereltje. Het is dat ik er niet van houd, want anders wist ik het wel.. Hihihihi

Ge ziet het al.......De ontkenningsfase :).

Stefan

Het enige wat hier niet echt is. is de weergave van muziek over die verschrikkelijke Quad's.

Dan begin ik me toch af te vragen, met wat voor versterker + bron je de QUAD ESL's beluisterd hebt, en in wat voor opstelling...

Groeten,

Alco

Al zet ge er 20 Krells achter. Geen bas = geen bas.

Tja, de meeste ESL's staan bekend om 't feit dat 't laag minder ver doorloopt, maar 'geen' bas vind ik wat overdreven.

Als je echt wilt 'blazen' of de bas wilt 'voelen' (vreselijk maar goed, zulke mensen zijn er ook) dan is een Quad ESL inderdaad minder geschikt.

jezus stefan, of moet ik zeggen spiekerboer, je bent echt erg. Maar creatief is het wel: een belgische ###### die quads afkraakt.

damn!!

humor hebt ge wel!, net als spiekerboer.

(kwist niet dat ie ook belgisch kon...)

game

Jammer stefan, maar ik neem je niet meer serieus.

Waarom meld je niet aan bij H.U.M.O.R.nl

-######-, -U- -Martinlogan- -Oogt- -Rank-.nl

(lama)game

Geplaatst door Stefan de Boer:

Al zet ge er 20 Krells achter. Geen bas = geen bas.

Stefan

heb jij hybride esl,s ?

heb ik ook eens geprobeerd .

dan heb je wel bas .

alleen past de bas niet bij de rest .

en dat is jammer .

en zeg nou niet dat het wel gaat .

want dan lieg je .

als je echt laag wilt ,moet je je esl gewoon wat groter maken .

Geplaatst door [[Game]]:

jezus stefan, of moet ik zeggen spiekerboer, je bent echt erg. Maar creatief is het wel: een belgische ###### die quads afkraakt.

game

(lama)game

Helaas verkeerde nummer

;)

Hai Eric. Het probleem met veel Hybride systemen is dat ge de kantelfrequentie tussen woofer en ESL veel te laag legt. Met zulke lange golven is een ESL gewoon veel sneller.

Wanneer de scheiding tussen Woofer en ESL ineens rond de 300 Hz. ligt gaat het schijnbaar perfect.

ESL's hebben gewoon geen laag klaar!

Mijn martin logan's bas speakers waren ook veel te laag gefilterd. maar zelf heb ik een nieuw filter ontworpen.

Stefan

Geplaatst door Stefan de Boer:

Hai Eric. Het probleem met veel Hybride systemen is dat ge de kantelfrequentie tussen woofer en ESL veel te laag legt. Met zulke lange golven is een ESL gewoon veel sneller.

Wanneer de scheiding tussen Woofer en ESL ineens rond de 300 Hz. ligt gaat het schijnbaar perfect.

ESL's hebben gewoon geen laag klaar!

Mijn martin logan's bas speakers waren ook veel te laag gefilterd. maar zelf heb ik een nieuw filter ontworpen.

Stefan

Schijnbaar... wat een schijnvertoning dat gekokketeer van Stefan met zijn schoenenreus, gemodificeerd hybridesysteem en valse nichterigheid. Een echte relnicht, dat is het. Een esl heeft geen laag... Weer gesnoven vanavond? Jaja, ik hou ook wel van die clich

Geplaatst door [[Game]]:

thja waarom niet? Speakerboer zou best onder een nieuw nummer kunnen inloggen.

heeeft deze knakker wel pb?

game

Hij is wat tastbaarder dan Spiekerboer, maar ik blijf er liever vanaf...

Stefan heet inderdaad gelijk dat die Kermit geen humor heeft. Ik vind die kikker trouwens een heel verdacht figuur. Zo heeft hij een paar kamerschermen thuis staan, waar geluid uit komt. Zeg nu zelf, dat kan toch eigenlijk niet ? Z