Jump to content

sign audio technology

festivalbeast
 Share

Recommended Posts

Beste festivalbeast,

Ik heb een set xlr van sign op proef liggen

voor het geld erg goed. Zeker de moeite waard

Naast de andere kabels zoals VDH, Siltech

Mit, QED vindt ik sign zelfs erg goed presteren. Je hoord er alleen nog erg weinig over maar misschien komt dat nog.

Jempie

dat klinkt goed ik zou graag weten hoe deze

kabel 'klinkt' tov de audioquest viper welke

mischien vervangen gaat worden door

sign audio.maar zoals je al zegt het merk is niet zo bekend,en wat mij betreft hoeven bekende merken niet altijd het beste te zijn

groeten henk :)

Beste festivalbeast,

Ik ben in het bezit van sign kabels welke

tussen mijn dvd-verterker-speakers gebruik

Wel een kleine opmerking.

De verschillen tussen de stroomkabels van sign en andere merken zoals vdh en kemp is zeer groot. wanneer je iets meer geld over hebt kan ik ze zeker aanraden.

groeten - Dick

ik heb diverse setjes interlinks uitgebreid op proef op m'n set beluisterd ook sign audio

hoewel dit een lichte verbetering gaf in het totale geluidsbeeld,was het niet wat ik zocht

ik wilde een interlink die mij echt zou verbazen! en ik heb hem gevonden nirvana!!!

de nirvana sl interlink draait al een week op proef en die word het waarschijnlijk!!

ik ben slecht in geluidstermen uitdrukken

maar wat een rust!! wat een diepgang wat een kabel !!!

groetjes henk

:D:D:)

nee de nirvana sl interlink is inderdaad niet te vergelijken met sign audio, niet qua prijsklasse en zeker niet in prestaties!!

maar ik wilde echt wat beters dan de audioquest viper, en ik heb gewoon een paar setjes op proef uitgeprobeerd oplopend in prijsklasse en kwaliteit, want duur hoeft niet altijd beter te zijn toch? maar wat nirvana presteerde in mijn set vond ik dus een forse verbetering!! even wennen aan de 'rust' indeze kabel maar naar verloop van tijd luisterd dat zeer relaxt. ik ga er nog 1 op proef uitproberen n.l. de harmonic technology magic link en dan valt de beslissing.maar ik vrees dat de 'magic link '

om de nirvana sl te verlaan!!

groetjes henk :P

Dat zou weleens heel goed kunnen.

Ik heb van HT de goedkopere gehad (pro silway II),mooie kabel...,alleen na aanschaf van andere spullen heftige matchingsproblematiek.

Ik heb ook weleens de SX van Nirvana thuis gehad.....mooi mooi.....,duur duur E 1800 meen ik.

Op dit moment heb ik van Nirvana de Royale speakerkabel liggen (goedkoopste in de lijn/2*3m E.1475).

Moet ze alleen nog even proberen.

IKKE :)

Geplaatst door Hi-Fifi:

Op dit moment heb ik van Nirvana de Royale speakerkabel liggen (goedkoopste in de lijn/2*3m E.1475).

Moet ze alleen nog even proberen.

IKKE    :)

Begin d'r maar niet aan, je bent meteen verkocht! ;) Ik luister zelf al enige tijd met Nirvana SL-Series speakercables en dat was echt een groot verschil, in positieve zin, met de ook niet slechte Audioquest Midnight III die ik voorheen gebruikte! ;)

Inderdaad zoals Festivalbeast het beschrijft; de kabel brengt enorm veel rust in het geluid en een bijna drie-dimensionale stage. Het laag is een verhaal apart, ongelofelijk diep en zo strak als een huis! :D

ja hifi ik heb de doos met de nirvana sx ook nog in m'n handen gehad die mocht ik ook op proef meenemen. m'n hifi dealer zei nog 'zeg niet dat ik je niet gewaarsdhuwd heb' als je de sx beluisterd ben je echt verkocht! nu weet ik wat de nirvana sl doet kan ik het niet laten de sx ook even op proef te gaan halen ik denk dat ik voor 'de bijl ga' maar anders zal ik nooit weten hoe het 'nog beter had gekund'

groet confused.gif