festivalbeast Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 ik wil eens een keer een betere interlink uitproberen, nu had ik gehoord dat sign audio tech. erg goed was,ik ga hem ook 'beluisteren' nu was ik benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met deze kabels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Beste festivalbeast, Ik heb een set xlr van sign op proef liggen voor het geld erg goed. Zeker de moeite waard Naast de andere kabels zoals VDH, Siltech Mit, QED vindt ik sign zelfs erg goed presteren. Je hoord er alleen nog erg weinig over maar misschien komt dat nog. Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 15 augustus 2003 Author Report Share Posted 15 augustus 2003 dat klinkt goed ik zou graag weten hoe deze kabel 'klinkt' tov de audioquest viper welke mischien vervangen gaat worden door sign audio.maar zoals je al zegt het merk is niet zo bekend,en wat mij betreft hoeven bekende merken niet altijd het beste te zijn groeten henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAMA Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Egenlijk schiet je er niks mee op als je iemand anders naar verschillen vraagt tussen twee kabels, tenzij hij met exact dezelfde set speelt als jij... Kabels moeten matchen met je set, dus zelf luisteren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 15 augustus 2003 Author Report Share Posted 15 augustus 2003 ja daar heb je helemaal gelijk in! ik ga morgen ook luisteren naar sign audio, ik was gewoon even benieuwd of er nog meer mensen met dat merk speelden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 Er zullen denk ik nog maar weinig mensen met dit merk kabel spelen,daar het meen ik pas een maand of vier op de nederlandse markt verkrijgbaar is. IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dick Stock Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 Beste festivalbeast, Ik ben in het bezit van sign kabels welke tussen mijn dvd-verterker-speakers gebruik Wel een kleine opmerking. De verschillen tussen de stroomkabels van sign en andere merken zoals vdh en kemp is zeer groot. wanneer je iets meer geld over hebt kan ik ze zeker aanraden. groeten - Dick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dick Stock Posted 19 augustus 2003 Report Share Posted 19 augustus 2003 Beste festivalbeast, Hoe spelen de kabels? Groeten - Dick Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 20 augustus 2003 Author Report Share Posted 20 augustus 2003 ik heb diverse setjes interlinks uitgebreid op proef op m'n set beluisterd ook sign audio hoewel dit een lichte verbetering gaf in het totale geluidsbeeld,was het niet wat ik zocht ik wilde een interlink die mij echt zou verbazen! en ik heb hem gevonden nirvana!!! de nirvana sl interlink draait al een week op proef en die word het waarschijnlijk!! ik ben slecht in geluidstermen uitdrukken maar wat een rust!! wat een diepgang wat een kabel !!! groetjes henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Nirvana SL interlink.....,erg mooi...., ook duur.....E.1000 ongeveer,eigenlijk dus ook niet te vergelijken met de Sign variant. Toch...? Veel plezier ermee/van (als het 'm word). IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 21 augustus 2003 Author Report Share Posted 21 augustus 2003 nee de nirvana sl interlink is inderdaad niet te vergelijken met sign audio, niet qua prijsklasse en zeker niet in prestaties!! maar ik wilde echt wat beters dan de audioquest viper, en ik heb gewoon een paar setjes op proef uitgeprobeerd oplopend in prijsklasse en kwaliteit, want duur hoeft niet altijd beter te zijn toch? maar wat nirvana presteerde in mijn set vond ik dus een forse verbetering!! even wennen aan de 'rust' indeze kabel maar naar verloop van tijd luisterd dat zeer relaxt. ik ga er nog 1 op proef uitproberen n.l. de harmonic technology magic link en dan valt de beslissing.maar ik vrees dat de 'magic link ' om de nirvana sl te verlaan!! groetjes henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Dat zou weleens heel goed kunnen. Ik heb van HT de goedkopere gehad (pro silway II),mooie kabel...,alleen na aanschaf van andere spullen heftige matchingsproblematiek. Ik heb ook weleens de SX van Nirvana thuis gehad.....mooi mooi.....,duur duur E 1800 meen ik. Op dit moment heb ik van Nirvana de Royale speakerkabel liggen (goedkoopste in de lijn/2*3m E.1475). Moet ze alleen nog even proberen. IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door Hi-Fifi: Op dit moment heb ik van Nirvana de Royale speakerkabel liggen (goedkoopste in de lijn/2*3m E.1475). Moet ze alleen nog even proberen. IKKE Begin d'r maar niet aan, je bent meteen verkocht! Ik luister zelf al enige tijd met Nirvana SL-Series speakercables en dat was echt een groot verschil, in positieve zin, met de ook niet slechte Audioquest Midnight III die ik voorheen gebruikte! Inderdaad zoals Festivalbeast het beschrijft; de kabel brengt enorm veel rust in het geluid en een bijna drie-dimensionale stage. Het laag is een verhaal apart, ongelofelijk diep en zo strak als een huis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 21 augustus 2003 Author Report Share Posted 21 augustus 2003 ja hifi ik heb de doos met de nirvana sx ook nog in m'n handen gehad die mocht ik ook op proef meenemen. m'n hifi dealer zei nog 'zeg niet dat ik je niet gewaarsdhuwd heb' als je de sx beluisterd ben je echt verkocht! nu weet ik wat de nirvana sl doet kan ik het niet laten de sx ook even op proef te gaan halen ik denk dat ik voor 'de bijl ga' maar anders zal ik nooit weten hoe het 'nog beter had gekund' groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts