Jump to content

BarcaNova Sonore luisterruimte in aanbouw

Ivan10
 Share

Recommended Posts

• 4 months later...

Ik zal een afspraak gaan maken met Hubert en Cock om de studio te bezichtigen van BarcaNova High Quality Audio. Dan mag ik de ruimte vastleggen op de gevoelige plaat. Dus mooie foto’s en film. In april 2024 zal de studio officieel open gaan en kunnen mensen een afspraak maken om te komen luisteren. Ik hoop natuurlijk ruim voor de opening langs te gaan. Als er nog vragen of suggesties zijn, die ik mee moet nemen, dan verneem ik het graag. 

Spannend! Zit er al ergens een datum in het hoofd? Ik neem aan B) dat er open dag o.i.d. komt en dan zou het jammer zijn als de agenda door wat anders geblokt is...:(.

• 7 months later...

Nog heel even volhouden Hans. De showroom zelf is klaar; daar wil ik volgende week een stukje over schrijven. De tegenslag zat 'm vooral in de bemensing. Hubert (BarcaNova) had problemen met zijn gezondheid en een tegenvallende verbouwing door lekkages van zijn huis. Cock (Sonore) had problemen door een omgevallen scheidingswand in zijn flat en eveneens meerdere lekkages van het dak. De omgevallen wand heeft ook een deel van de apparatuur beschadigd. Opruimen en herstellen van dak, wand en spullen kost toch behoorlijk wat tijd. Komende vrijdag help ik met Ruud om in Rotterdam de laatste container te vullen en af te (laten) voeren. Dan kan Cock gaan stofzuigen en de boel weer inrichten. Daarna is er weer tijd om in Haarlem aan de slag te gaan.

Edited by Ove Rickland

• 4 weeks later...
On 4-9-2024 at 22:58, Ove Rickland said:

Nog heel even volhouden Hans. De showroom zelf is klaar; daar wil ik volgende week een stukje over schrijven. De tegenslag zat 'm vooral in de bemensing. Hubert (BarcaNova) had problemen met zijn gezondheid en een tegenvallende verbouwing door lekkages van zijn huis. Cock (Sonore) had problemen door een omgevallen scheidingswand in zijn flat en eveneens meerdere lekkages van het dak. De omgevallen wand heeft ook een deel van de apparatuur beschadigd. Opruimen en herstellen van dak, wand en spullen kost toch behoorlijk wat tijd. Komende vrijdag help ik met Ruud om in Rotterdam de laatste container te vullen en af te (laten) voeren. Dan kan Cock gaan stofzuigen en de boel weer inrichten. Daarna is er weer tijd om in Haarlem aan de slag te gaan.

Beetje laat, maar goed bezig mannen. Hoop ooit nog eens de Cock-experience in Rotjeknor mee te maken.