carl Posted 2 maart 2003 Report Share Posted 2 maart 2003 Hai allemaal, Even een vraagje. Hoe hoor je of de buizen van een voorversterker verouderen? Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 3 maart 2003 Report Share Posted 3 maart 2003 Door er een setje nieuwe in te stoppen en naar het verschil te luisteren... Succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tover Posted 3 maart 2003 Report Share Posted 3 maart 2003 Met een voorhamer Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 maart 2003 Author Report Share Posted 4 maart 2003 Hai, Mooie antwoorden, maar ik mis wat gestoken "scherpte" . Ik vroeg me af of het daar aan kon liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 4 maart 2003 Report Share Posted 4 maart 2003 Geplaatst door carl:Hai, Mooie antwoorden, maar ik mis wat gestoken "scherpte" . Ik vroeg me af of het daar aan kon liggen. Dat toveren met een voorhamer lijkt me minder, het wisselen van de buizen is een zeer aan te bevelen methode en zal je een antwoord geven op de vraag. Verder gissen wordt wel erg moeilijk, mocht er na het wisselen nog steeds geen duidelijkheid zijn, zou je afhankelijk van de ouderdom van de versterker ook eens kunnen denken aan verouderingsverschijnselen in andere componenten, elco's zijn ook nogal berucht............. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 maart 2003 Author Report Share Posted 6 maart 2003 Hai allemaal, Kennelijk was mijn verkoudheid de oorzaak van het gebrek aan scherpte want de laatste dagen klonk het weer allemaal geweldig. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts