kweetniet Posted 28 mei 2021 Report Share Posted 28 mei 2021 (edited) Hoi, ik heb een nieuwe zekeringkast gekregen. De CV zit nu samen met de woonkamer en slaapkamer op één groep en dat is al 40 jaar zo. Maar ik wil dus een extra groep voor de CV; het is ongeveer 1,5 / 2 meter tussen meterkast en cv. De siemens moet nu geplaatst worden voor de bestaande groep voor TV en muziek installatie en dat zou hooguit 10 minuutjes kosten. Wie heeft hier echt verstand van en kan dat hier voor mij doen tegen vergoeding natuurlijk. omgeving Den Bosch. Alvast bedankt. Edited 28 mei 2021 by kweetniet Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 mei 2021 Report Share Posted 28 mei 2021 Ik woon wel in de buurt van Den Bosch, maar ga dit niet doen. Ik zou een installateur inschakelen. Of in ieder geval iemand met de juiste papieren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kweetniet Posted 28 mei 2021 Author Report Share Posted 28 mei 2021 Ik heb al een opdracht geplaatst bij werkspot, maar nog geen reactie gehad. Ik weet dat je in meierstad woont. Ben ooit een keer bij jouw geweest. On ieder geval bedankt voor een reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kweetniet Posted 29 mei 2021 Author Report Share Posted 29 mei 2021 Graag gedaan.. En opgelost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts