Ivan10 Posted 10 juni 2021 Report Share Posted 10 juni 2021 Ik zal haar vast tig keer gehoord hebben op een hifi show. Schijnbaar komt er een nieuw album uit genaamd Clique. De CD heeft MQA codering. Van haar muziek heb ik geen platen in de collectie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 10 juni 2021 Report Share Posted 10 juni 2021 Leuk MQA CD onderop de pagina 9 samples. Ik vind het een beetje teveel van hetzelfde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 11 juni 2021 Report Share Posted 11 juni 2021 Leuk, ik heb haar 2x gehoord in het Bimhuis in Amsterdam. Haar muziek moet je echt liggen. Ze wordt meer geprezen om haar opnamekwaliteiten lijkt het weleens als om haar artiest zijn. Ik waardeer beide kanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bloom Posted 11 juni 2021 Report Share Posted 11 juni 2021 Ik heb haar nooit live gezien, maar ik heb wel verschillende cd's en sacd's van haar liggen. Ze heeft een fantastische stem, zoveel is zeker. Maar het is geen popprinses. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 11 juni 2021 Report Share Posted 11 juni 2021 9 hours ago, pjotr27 said: Leuk, ik heb haar 2x gehoord in het Bimhuis in Amsterdam. Haar muziek moet je echt liggen. Ze wordt meer geprezen om haar opnamekwaliteiten lijkt het weleens als om haar artiest zijn. Ik waardeer beide kanten. Ik éénmaal, ook daar, en wel op 27-11-2006. En ja, ik houd dus een Excelletje bij van al mijn concertbezoeken. Hoewel wél een behoorlijk aantal "kwijt".... Ik zat vrij vooraan en vond vooral de drummer super, weet niet meer wie het geweest is trouwens. Ik vond de band zelf zó goed dat die mij nogal afleidde van Patricia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 11 juni 2021 Report Share Posted 11 juni 2021 Haar begeleidingsband is eigenlijk altijd super. Topmuzikanten die veel ruimte krijgen voor interpretatie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 11 juni 2021 Report Share Posted 11 juni 2021 3 hours ago, René N. said: Ik zat vrij vooraan en vond vooral de drummer super, weet niet meer wie het geweest is trouwens. In die periode waarschijnlijk Eric Montzma. Een grote onbekende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 11 juni 2021 Report Share Posted 11 juni 2021 1 hour ago, pjotr27 said: Haar begeleidingsband is eigenlijk altijd super. Topmuzikanten die veel ruimte krijgen voor interpretatie... Ja, dat klopt wel . Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 11 juni 2021 Report Share Posted 11 juni 2021 16 minutes ago, thingman said: In die periode waarschijnlijk Eric Montzma. Een grote onbekende. Mooi, dank, ik zal eens gaan zoeken. Ik ben, naast gitaristen, ook heel erg van de "tegendraadse" drummers. Kan je dat zo zeggen? Die bij Melanie de Biaso speelt vind ik ook zo heerlijk wegslaan..... Dré Pallemaerts is dat trouwens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts