Jump to content

Peter Puccini verkoopt zijn versterker!

Henno Appel
 Share

Recommended Posts

Het is zover, de geweldige niet te overtreffen Audio Analogue Puccini Special Edition Remote versterker van Peter Puccini staat te koop. :D

http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/classifieds/classifieds .cgi?search_and_display_db_button=on&db_id=19200&query=retrieval://http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/cla...query=retrieval://http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/cla...query=retrieval

Wat zou die nu gaan nemen.., Marantz? :)

Vooral voor Marantz eigenaren, die maandenlang door Peter om hun oren zijn geslagen dat hun Marantz niets is, en zijn Puccini alles, is dit leuk nieuws. :)

Peter kreeg op een gegeven moment zelfs een forumban, omdat hij het afkraken van Marantz niet laten kon.

Maar ik geloof dat ik dit beter op hifi.nl had kunnen plaatsen, velen hier weten geloof ik niet wie Peter is.

Excuses. :rolleyes:

Aan de ene kant leedvermaak, maar wel leuk....die AA zou zou mn krell het bos in spelen, DE BESTE VERSTERKER DIE ER IS, we hebben het zo vaak moeten lezen, maar ergeren deed het me niet, en het kan natuuurlijk ook andere oorzaken hebben ipv upgraden...altijd voorzichtig zijn in zulke gevallen!

Als je dit ondermeer in zijn beschrijving tegenkomt:

-10mm front van Alluminium

-gehele kast van plaatstaal

-alle aansluitingen verguld

-zeer goed opgebouwd

-pre out

-hoge kwaliteit phono

-2 knoppen (input en volume),geen toonregeling dus puur high-end

Dan is het zonder twijfel Mr. Puccini die dit heeft geschreven. :)

Ik mis er alleen nog bij dat iedere Marantz er uit gespeeld wordt. :D

Geplaatst door Henno Appel:

Als je dit ondermeer in zijn beschrijving tegenkomt:

-10mm front van Alluminium

-gehele kast van plaatstaal

-alle aansluitingen verguld

-zeer goed opgebouwd

-pre out

-hoge kwaliteit phono

-2 knoppen (input en volume),geen toonregeling dus puur high-end

Dan is het zonder twijfel Mr. Puccini die dit heeft geschreven. :)

Ik mis er alleen nog bij dat iedere Marantz er uit gespeeld wordt. :D

En de rest, ik schop meteen die krell de deur uit :D

Hallo,

Ik weet inderdaad niet wie die Puccini is. Kraakt-ie Marantz de hele tijd af? Wat doen jullie dan? Ik heb namelijk Harman Karton (haha).

Maar effe serieus, woordgrapjes kunnen leuk zijn.

Manus

Geplaatst door Mr.Dynaco:

Neen hij heeft hem geruild tegen een Yoda versterker van de zwarte markt of was het Koda,

weet hij veel.

Mr.Dynaco

Een Yoda-versterker? Da's een hele vooruitgang eek.gif May THE FORCE be with him :P:D;)

Of hebben ze van een Yoko en een Koda 1 versterker gemaakt, of zijn die gefus(il)eerd :rolleyes:;)

Het kleedje heeft ie al eerder verkocht omdat ie dacht dat z'n Audio Analogua wel zonder deze modificatie kon... Ik heb em voor een zacht prijsje over kunnen nemen via een internetsite waarvan ik hier de URL niet zal verklappen. Werkelijk geen geld voor een high end kleedje. Mijn Brystons spelen nu werkelijk iedere Marantz weg... ;)

Mogelijk ga ik het kleedje in productie nemen onder het merk XTZ....

Jammer voor Peter!

Gr, :D

Nanning

Ze zijn niet goedkoop Tover vanwege het intensieve (handmatige) vlechtwerk. Dit laat ik doen door ervaren Berbervrouwen die in een speciale ruimte werken die continue vacuum wordt gezogen (vacuum is zuurstofarm en daarom zijn de kleedjes minder gevoelig voor oxidatie).Omdat Peters' versterker van Italiaanse afkomst is/was (en dus rustgevoelig) leverde dit een enorme gehormatige winst op. Deze is vreemd genoeg trouwens vooral goed waar te nemen tussen de oren en wordt daarom vooral herkent door audiofielen...

Oh ja, 1 miljoen.... Lire!

Gr,

Nanning