tover Posted 4 maart 2003 Report Share Posted 4 maart 2003 Die Italianen roesten toch al in de folder?En vacuumgezogen dames?Weet je het stofzuigereffect op een klein kleedje?juist ja,blazen dus anders zijn de kleedjes weg,kleedjesslikkers Printplaatje is gewoon Zaansgroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 4 maart 2003 Report Share Posted 4 maart 2003 Als ik die twee trafo's aan de linkerkant van de versterker zie, dan kan het geluid toch nooit in balans zijn? Dat moet je horen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 4 maart 2003 Report Share Posted 4 maart 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Gaat ie nou een Array kopen zeker !!!!???? Alleen als ze als een buizenversterker klinken, je kent Peter toch Peter Pinokkio houdt van een transistorachtig buizengeluid......of was het nou een buisachtig transistorgeluid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 maart 2003 Report Share Posted 4 maart 2003 Zeg jongens wat kan AA er nou aan doen dat ene Petertje Pan dat ooit eens gekocht heeft? Ja hier moet ingegrepen worden, dit verdient AA niet Wees blij dat Petertje dat uiteindelijk ook zelf ingezien heeft en ze verkoopt aan iemand die (hopelijk) wel goede spullen waardeert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 4 maart 2003 Report Share Posted 4 maart 2003 Ik zeg het heel eerlijk; ik heb hem nog nooit gezien of beluisterd, maar zo'n binnenkant doet me toch wel erg denken aan een zelfbouw pakket. de afwerking vind ik niks, de volumepotmeter zit ook niet ver genoeg naar achteren. dat kleedje Paul, je noemde het al een paar keer, is dat de bovenkap of zo??? wel goede ventilatie. Zo'n grote printplaat is volgens mij gedoemd om printbreuk te krijgen in een versterker. greetz, Keessie Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 5 maart 2003 Report Share Posted 5 maart 2003 Ik kan er niets aan doen maar als ik een AA zie dan blijft daar toch een zweem van irritatie hangen... is niet eerlijk voor AA maar daar kan ik nu niets meer aan doen, de asociatie is er al. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 5 maart 2003 Report Share Posted 5 maart 2003 Geplaatst door nando:Ik kan er niets aan doen maar als ik een AA zie dan blijft daar toch een zweem van irritatie hangen... is niet eerlijk voor AA maar daar kan ik nu niets meer aan doen, de asociatie is er al. nando Dat is heel jammer ,want ze maken hele muzikale producten. Zo kun je een merk afkraken zonder het af te kraken. was dat misschien zijn bedoeling ? Op die manier kunnen dus alle merken in een donker hoekje worden geplaatst. Jammer ! MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
chendy Posted 5 maart 2003 Report Share Posted 5 maart 2003 Koda??? KODAAA! KODAAAA! KODAAAAA!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 5 maart 2003 Report Share Posted 5 maart 2003 ik denk het ook mr puccini gaat een koda kopen . de kd 269 in het goud . Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 7 maart 2003 Report Share Posted 7 maart 2003 Geplaatst door Henno Appel:Het is zover, de geweldige niet te overtreffen Audio Analogue Puccini Special Edition Remote versterker van Peter Puccini staat te koop. http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/classifieds/classifieds .cgi?search_and_display_db_button=on&db_id=19200&query=retrieval://http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/cla...query=retrieval://http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/cla...query=retrieval Wat zou die nu gaan nemen.., Marantz? wel een oud grapje henno... klik hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts