Jump to content

Ocos Cable

carl
 Share

Recommended Posts

16 minutes ago, carl said:

Ik denk niet dat de wetenschappelijke benadering zaligmakend is Gydo.

Het enige wat ik wilde zeggen is dat wetenschappers soms ook wel eens iets verder mogen kijken, maar goede onderzoekers doen dat ook !

En dat allemaal op een warme dinsdagnamiddag ! Ik ga straks een terrasje doen, en een lekker biertje drinken ....

31 minutes ago, Bebatoli said:

Maar omgedraaid ook, mensen die de "wetenschappelijke" approach kiezen gebruiken dat dan ook weer als zaligmakend.

Wetenschap staat religie niet in de weg, andersom .......

Zoals geschreven, wetenschap is een methode. Een methode die al milennia gebruikt werd, zonder dat het zo benoemd werd. Een methode die tot resultaat leid.

9 hours ago, Seed7 said:

Wetenschap is een methode. Methodes weten niets.

Het begrip wetenschappelijke methode suggereert dat er 1 wetenschap is, maar binnen de wetenschap zijn er talloze werkwijzen (Wiki)

19 minutes ago, Rob55 said:

Het begrip wetenschappelijke methode suggereert dat er 1 wetenschap is, maar binnen de wetenschap zijn er talloze werkwijzen (Wiki)

Ja, vergelijkbaar met zoals een proces uit sub-processen bestaat.

6 hours ago, Seed7 said:

Wetenschap staat religie niet in de weg, andersom .......

Zoals geschreven, wetenschap is een methode. Een methode die al milennia gebruikt werd, zonder dat het zo benoemd werd. Een methode die tot resultaat leid.

Nauw wie arr tokking.

Wetenschap bestaat al heel lang. Telkens wordt er iets nieuws ontdekt. Wat zegt de wetenschap van vandaag ons? Weinig, want de aarde bleek helemaal niet plat, onweer kwam niet door boze goden, etc. Wat weten we nu?  Dat wetenschap regelmatig achterhaalt is. 
Tot zover de tweede lezing uit het boek van Wilhelmus. Terug naar Ocos kabels.

7 hours ago, Vinyl_Fuchs said:

Semi-check.

Als de kabel je niet bevalt kan je hem weer altijd voor een vergelijkbare prijs kwijt Fuchs.

Edited by carl

13 minutes ago, Vinyl_Fuchs said:

De verkoper blijkt één van de broers achter ESL Plus te zijn. Dat was een leuke bijkomstigheid. Uitleg/ rondleiding m.b.t. QUAD ESL en uiteindelijk een korte demo van zijn eigen set met ESL-63 Plus i.c.m. Shiit apparatuur. Klonk niet verkeerd.

Gaaf, en ik blijf erbij, Ocos kabel is echt mooi….heb je dit setje gekocht?

Jij speelt toch met Cardas Roots? Ik ken hun LS kabel verder niet, maar wel de Phono kabel. De Crystal Phono sprak me meer aan.

ik ga zeker nog wel eens iets anders proberen. Toch bevalt dit geluid me wel. 

Ik heb die Ocos niet gehoord, maar als Cock dit aanbeveelt en als dit net zo goed, of beter speelt dan zijn eigen Sonore kabels, dan moet het toch bijzonder zijn, want ik heb hier nu die Sonore luidsprekerkabel en dat is veruit de beste kabel die ik gehoord hebt.