Arnie Posted 3 maart 2003 Report Share Posted 3 maart 2003 Ik heb de laatste tijd een ruis in mn Sherwood Receiver (pro logic), en ik heb het idee dat het ook steeds erger word.... In het begin viel het wel mee maar het is nu zo erg dat ik hem maar even heb vervangen door de Onkyo, het is gewoon hoorbaar als je hij op lage volumes speelt en als er een stilte valt.....(bijv. bij een dialoog) wie weet hier misschien een oplossing/oorzaak voor????? of moet ik hem even bij m'n plaatselijke audioboer brengen??? wie kan me helpen???? Groet Arnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickdeJong Posted 8 maart 2003 Report Share Posted 8 maart 2003 misschien moet je het zoeken in je bekabeling of storingen op het net oid. het kan ook zijn dat er iid iets mis is met je receiver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 8 maart 2003 Report Share Posted 8 maart 2003 mijn cambridge cd 3 heeft het ook gehad. is weliswaar een cdspeler maar dezelfde klacht. bij mij begon de muziek na 5 minuten steeds (exponentieel) harder te ruizen. ik heb hem weggebracht naar een hifizaak. die hebben hem gerepareerd a 60 euro, maar soms doet ie het nog een beetje, voorla als ik na een paar dagen uitlaten, hem weer aandoe... ik vermoed nog altijd dat het iets met stroomtoelevreing te maken heeft, maar daar heb ik het met de winkel nooit overgehad. de keer dat ie het voor het eerst dded zag ik dat de stekker half uit het stopcontact hing en wellicht half contact maakte. de cdspeler en receiver hebben in elk geval als overeenkomst een stroomtoelevering. maar wellicht is het iets heel anders. >>>>>>>>...als een medeforumer by the way mij nog kan melden dat mn probleem wel degelijk met stroom problemen door half contact oid te maken kunnen hebben, zou ik het wel handig vinden om dat te horen.... gamegame Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 10 maart 2003 Author Report Share Posted 10 maart 2003 het ligt volgens mij echt aan de receiver, ik heb er nu (tijdelijk??) een Onkyo TX-903 aan zitten, en het is nu over..... ik breng hem gewoon maar es naar de audiodokter denk ik. Toch bedankt, ik zal het van de stroomtoevoer even doorgeven. Groet Arnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts