Jump to content

Update: forumupdate door Invision Community Support

Recommended Posts

• Admin

Inmiddels zijn er diverse updates (en daarop ook weer patches) voor onze forumsoftware verschenen.

De initiële update an sich is best wel een grootte en raakt veel onderdelen van ons forum.

Om er zeker van te zijn dat eea. soepel verloopt, en ook alle mogelijke zaken uit het verleden af te vangen en gecontroleerd te hebben, zal deze update worden uitgevoerd door Invision Community Support.

Dergelijke werkzaamheden door Invision Community Support zijn niet gratis, maar ik vindt het belangrijk om de zekerheid te hebben dat dit forum optimaal functioneert.

De werkzaamheden zullen binnen nu en een week uitgevoerd worden en dit forum zal dan 24u. Offline zijn.

De reden voor de lange offline tijd is omdat we meerdere back-ups maken en we tevens voldoende tijd willen hebben om bij problemen of andere zaken rustig te kunnen werken.

Jullie zullen je die dag even zelf moeten vermaken 😇

Eens met Ivan10. Dit forum is mij ook best een financiële bijdrage waard.  Dit forum is leerzaam en er komen naar mijn mening zeer deskundige personen aan het woord. Vaak met verrassende meningen, invalshoeken en experimenten. Complimenten en dank aan het forumbeheer dat dit kennelijk allemaal belangeloos in de lucht houdt. 

Edited by vogel
taalfout
  • Admin

Zondagavond gaat het forum rond 21u. Offline.

Omdat ik niet kan zien wie wat aan het doen is stel ik voor dat jullie al voor 21u. stoppen met reageren in topics anders gaat er misschien wat verloren.

De update wordt maandag, met uitloop naar dinsdag, gedaan. Zodra alles afgerond is komt het forum weer Online.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...