thingman Posted 29 april 2021 Report Share Posted 29 april 2021 9 minutes ago, Vinyl_Fuchs said: Als ik nergens meer van geniet, ga ik me pas zorgen maken. Tegen die tijd is het waarschijnlijk al wel te laat.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 april 2021 Report Share Posted 29 april 2021 1 minute ago, thingman said: Wow, gezellig hier nu ook de persoonlijke smaak niet meer aan het verzuurde oordeel van de oude garde ontkomt. Nu snap ik ineens waarom ik onbewust al nooit mijn persoonlijke muzieksmaak durfde te delen. Gaat verder wel goed met je, Hans? Met mij gaat het prima... Maar luister eens naar die muziek van die Celeste. het zou best aardige muziek kunnen zijn, maar het is zo beroerd opgenomen, dat ik er niet naar kan luisteren. En dat ik niet begrijp waarom volwassen vrouwen met een kinderstemmetje moeten zingen, zal inderdaad wel aan de leeftijd liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 29 april 2021 Report Share Posted 29 april 2021 3 minutes ago, Hans van Liempd said: Met mij gaat het prima... Maar luister eens naar die muziek van die Celeste. het zou best aardige muziek kunnen zijn, maar het is zo beroerd opgenomen, dat ik er niet naar kan luisteren. En dat ik niet begrijp waarom volwassen vrouwen met een kinderstemmetje moeten zingen, zal inderdaad wel aan de leeftijd liggen. Hans, het is me duidelijk dat geluid voor jou belangrijker is als muziek en dat smaak eigenlijk geen onderwerp van discussie kan zijn. Slechte opnames zijn zo zeldzaam dat deze er beslist niet onder valt. Het heeft iets sneus dat vorm nog steeds boven inhoud gaat na al die jaren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 april 2021 Report Share Posted 29 april 2021 1 minute ago, thingman said: Hans, het is me duidelijk dat geluid voor jou belangrijker is als muziek en dat smaak eigenlijk geen onderwerp van discussie kan zijn. Slechte opnames zijn zo zeldzaam dat deze er beslist niet onder valt. Het heeft iets sneus dat vorm nog steeds boven inhoud gaat na al die jaren... Heeft het wat sneus dat je telkens weer jouw standpunt moet herhalen.? Ik begrijp er niks van en jij alles. Zo is het toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 29 april 2021 Author Report Share Posted 29 april 2021 (edited) On 4/29/2021 at 9:41 PM, thingman said: Wow, gezellig hier nu ook de persoonlijke smaak niet meer aan het verzuurde oordeel van de oude garde ontkomt. Nu snap ik ineens waarom ik onbewust al nooit mijn persoonlijke muzieksmaak durfde te delen. Gaat verder wel goed met je, Hans? Het is hier een grote speeltuin en ik mag meedoen. Mijn adapter van mijn Schiit Vali 2 had de geest gegeven. Met 2 dagen al een nieuwe uit de USA Dit is een aardige review. https://www.head-fi.org/showcase/schiit-vali-2.24959/reviews#review-25306 Edited 1 mei 2021 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 29 april 2021 Report Share Posted 29 april 2021 Ieder zijn mening. Ik waardeer openheid in mening en (muziek)keuze: verwijdt mijn eigen horizon. Maar ben geen fan van nodeloos steggelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 29 april 2021 Report Share Posted 29 april 2021 1 minute ago, Tubejack said: Het is hier een grote speeltuin en ik mag meedoen. Mijn adapter van mijn Schiit Vali 2 had de geest gegeven. Met 2 dagen al een nieuwe uit de USA Garantie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 29 april 2021 Author Report Share Posted 29 april 2021 Just now, Vinyl_Fuchs said: Garantie? Nee, hij was 3 jaar oud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 29 april 2021 Report Share Posted 29 april 2021 En 2 jaar garantie zeker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 29 april 2021 Author Report Share Posted 29 april 2021 1 minute ago, Vinyl_Fuchs said: En 2 jaar garantie zeker? Vali 2+ is covered by a limited warranty that covers parts and labor for 2 years, and 90 days on the tubes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 30 april 2021 Author Report Share Posted 30 april 2021 10 hours ago, Hans van Liempd said: Maar luister eens naar die muziek van die Celeste. het zou best aardige muziek kunnen zijn, maar het is zo beroerd opgenomen, dat ik er niet naar kan luisteren. En dat ik niet begrijp waarom volwassen vrouwen met een kinderstemmetje moeten zingen, zal inderdaad wel aan de leeftijd liggen. Het klinkt ongeveer tussen Amy en Adele. De LP kent weinig compressie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 april 2021 Report Share Posted 30 april 2021 (edited) 13 hours ago, Tubejack said: Vali 2+ is covered by a limited warranty that covers parts and labor for 2 years, and 90 days on the tubes. Als je het in NL had gekocht had je recht gehad op coulance Jack. Daar kan je door eenzijdig opgelegde garantie voorwaarden niet van afwijken ! Iets anders is: een apparaat wat jij niet kan maken. Ik ben tegen de wegwerpmaatschappij https://www.schiit.com/products/toilet-paper Edited 30 april 2021 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 30 april 2021 Report Share Posted 30 april 2021 4 hours ago, Tubejack said: Het klinkt ongeveer tussen Amy en Adele. De LP kent weinig compressie. Klopt Adele daar dacht ik ook aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 30 april 2021 Author Report Share Posted 30 april 2021 1 hour ago, carl said: Als je het in NL had gekocht had je recht gehad op coulance Jack. Daar kan je door eenzijdig opgelegde garantie voorwaarden niet van afwijken ! Gelijk hebben en gelijk krijgen, is een wereld van verschil Carl. Normaal blijven doen, niet direct op je strepen staan, helpt bij mij meestal. Je moest eens weten hoeveel coulance ik krijg. Niet altijd mijn zin, maar meestal redelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 30 april 2021 Report Share Posted 30 april 2021 (edited) 15 hours ago, Hans van Liempd said: En dat ik niet begrijp waarom volwassen vrouwen met een kinderstemmetje moeten zingen, zal inderdaad wel aan de leeftijd liggen. Valt reuze mee. De artiest Ariana Grande heeft er meer last van. Kan ook beeldvorming zijn. Ze is 27 maar oogt als een puber. Edited 30 april 2021 by Ivan10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 30 april 2021 Author Report Share Posted 30 april 2021 4 minutes ago, Ivan10 said: Klopt Adele daar dacht ik ook aan. Gewoon lekker een paar keer draaien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 30 april 2021 Report Share Posted 30 april 2021 On 4/24/2021 at 11:43 PM, René N. said: Bij mij deed het genoeg, ik ben ook wel benieuwd naar jouw ervaringen. Maar inderdaad eerst rustig deze veranderingen beluisteren... Vandaag de losse filterkasten op VWR’s gezet. Dat doet dus inderdaad weer wat. Alles wat strakker en compacter afgebeeld. Die blijven er dus onder. groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 april 2021 Report Share Posted 30 april 2021 7 hours ago, Tubejack said: Gelijk hebben en gelijk krijgen, is een wereld van verschil Carl. Dat is ook wel altijd mijn inzet Jack, privé maar ook toen ik bij de overheid werkte. Je hebt dus korting gekregen op je aankoop Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 30 april 2021 Report Share Posted 30 april 2021 6 hours ago, leobus said: Vandaag de losse filterkasten op VWR’s gezet. Dat doet dus inderdaad weer wat. Alles wat strakker en compacter afgebeeld. Die blijven er dus onder. groet, Leobus Dat geloof ik direct. Ik ga mijn W/P's niet verbouwen, maar een extern filter is altijd beter, juist vanwege die trillingen.. Gelukkig zijn de filters in de W/P in hars gegoten en zijn zo ook minder trillingsgevoelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 30 april 2021 Report Share Posted 30 april 2021 6 hours ago, leobus said: Vandaag de losse filterkasten op VWR’s gezet. Dat doet dus inderdaad weer wat. Alles wat strakker en compacter afgebeeld. Die blijven er dus onder. groet, Leobus Mooi. Hans had het net over hars, maar heb jij het filter ook volgeplempt met zand? Is óók weer zo'n dingetje. Kijk maar naar mijn avatar . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 30 april 2021 Author Report Share Posted 30 april 2021 53 minutes ago, carl said: Dat is ook wel altijd mijn inzet Jack, privé maar ook toen ik bij de overheid werkte. Je hebt dus korting gekregen op je aankoop Hmmm nee geen korting. Maar ik ben wel Verder zeg ik lekker niks. Ik had vanavond dat de muziek ineens behoorlijk slecht klonk... Leuke documentaire van Nick en Simon op de TV over Abba. Ook terug te bekijken, via uitzending gemist etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 30 april 2021 Report Share Posted 30 april 2021 Net een documentaire gezien over een Scandinavische artiest Aurora. Niet mijn muziek, maar wel interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 30 april 2021 Report Share Posted 30 april 2021 21 minutes ago, René N. said: Mooi. Hans had het net over hars, maar heb jij het filter ook volgeplempt met zand? Is óók weer zo'n dingetje. Kijk maar naar mijn avatar . Nee, er zit geen zand in. En dat gaat ook niet gebeuren want de kastjes staan vertikaal en de deksel zit aan de achterkant. Dat moest zo omdat het netter in de huiskamer staat en ook omdat ik niet genoeg litze meer had om de bekabeling van de terminals tot vlak boven de grond te laten reiken. En ik wil de filters wel bereikbaar houden, dus er moest een losse deksel op. Die zit nu met kleine magneetjes tegen de achterkant geplakt. Misschien ga ik de filtercomponenten nog wel extra vast zetten met bijenwas. (Imker hè) groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 30 april 2021 Report Share Posted 30 april 2021 13 minutes ago, leobus said: Nee, er zit geen zand in. En dat gaat ook niet gebeuren want de kastjes staan vertikaal en de deksel zit aan de achterkant. Dat moest zo omdat het netter in de huiskamer staat en ook omdat ik niet genoeg litze meer had om de bekabeling van de terminals tot vlak boven de grond te laten reiken. En ik wil de filters wel bereikbaar houden, dus er moest een losse deksel op. Die zit nu met kleine magneetjes tegen de achterkant geplakt. Misschien ga ik de filtercomponenten nog wel extra vast zetten met bijenwas. (Imker hè) groet, Leobus Bedjes van kit? Bijenwas zal denk ik ook goed werken. En lekker ruiken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 30 april 2021 Report Share Posted 30 april 2021 1 hour ago, Ivan10 said: Net een documentaire gezien over een Scandinavische artiest Aurora. Niet mijn muziek, maar wel interessant. Wardruna... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts