Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... IV

Tubejack
 Share

Recommended Posts

De phonotrap is vaker wel onderschat. Dat zie je dan niet misschien hier. Er zijn hier trouwens ook digifans (niks mis mee overigens). Maar op andere fora zie je het wel terug. Goede draaitafel en goed element denkt

men vaak vanzelf aan. Om goed te investeren in het phono gedeelte wordt vaak niet aan gedacht of men denkt dat men wel wegkomt met een redelijk eenvoudig ding. Op een bepaald niveau is de phonotrap een anker en komt de magie pas als je als phonotrap iets moois koopt. 

1 hour ago, Mediator said:

De phonotrap is vaker wel onderschat. Dat zie je dan niet misschien hier. Er zijn hier trouwens ook digifans (niks mis mee overigens). Maar op andere fora zie je het wel terug. Goede draaitafel en goed element denkt

men vaak vanzelf aan. Om goed te investeren in het phono gedeelte wordt vaak niet aan gedacht of men denkt dat men wel wegkomt met een redelijk eenvoudig ding. Op een bepaald niveau is de phonotrap een anker en komt de magie pas als je als phonotrap iets moois koopt. 

Onderschat niet...Misschien voor de nieuwe vinyl intreders? Ik kom dik 30 jaar geleden al van een Audio Research SP9mk2..Later van een Krell KSP7B en nu een Krell KSP Reference..Allemaal met een fantastische Phonotrap..Ook altijd intern🤔 Spijtig dat ik geen vinyl meer draai.

1 hour ago, Roots said:

Spijtig dat ik geen vinyl meer draai.

Wat niet is kan weer komen Roots!

Wil je een top vinyl installatie hebben dan moet aan elk onderdeel maximaal aandacht worden gegeven: van phonotrap tot naald. Ik heb nogal wat phonotrappen voor Puresound in huis gehad, maar die Pass kloon van Roger is werkelijk erg goed ongeacht het geld wat die kost.

Edited by carl

1 minute ago, Roots said:

Dat weten we al lang Charles😁

Ik heb te lang bij de overheid gewerkt Roots. Dit is de LP methode die daar vaak wordt toepast (steeds de boodschap herhalen). Slimme mensen zoals jij hebben dat vaak wel door 😇

Ik ben de TD-145 MK2 van mijn pa aan het servicen. Tot mijn grote vreugde bleek er een draadbreukje in de arm bekabeling te zitten, wat bij een TP-62 werkelijk waar een feest is. Vanavond eens even rustig voor gaan zitten en de gehele bekabeling voor een stukje Cardas 4x34AWG en nieuwe clips vervangen. 

81-FFC2-D5-A15-F-4-FD4-8-EDD-8-A9980-D8-2-FCAD376-5945-4-B49-BEC6-95-C1756-EDC43CE09-F16-C-A90-D-4-D40-AD1-E-C2-BAEF94-F412202-B4-A7-C8-4-EC4-AE2-A-BBC202-B7388

Had ik niet gedacht Ivan.

Ik moet trouwens even kijken of Cock makkelijk bereikbaar is vanuit Schiedam met de fiets. Ik zit daar nu eenmaal per twee weken op te passen met Ellie 😉

1 hour ago, carl said:

Ik ga het eens even bestuderen. 

Van Schiedam naar hordijkerveld in Rotterdam is mogelijk in combinatie met de NS ok een optie, en dan station Rotterdam Lombardijen uitstappen en uiteraard dat met de fiets.

Ik ben "geboren op Zuid"

Edited by HansP

Ik weet ook nog wel wat leukers, dan ga je met de metro naar R'dam en de leuvehaven, en bij de Spido stap je met met fiets en al over naar de Waterbus en stap je er weer van af als je bij Ridderkerk de Schans bent, iets te ver, maar met goed weer een leuke trip.!!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...