Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... IV

Tubejack
 Share

Recommended Posts

1 minute ago, Roots said:

Zie het positieve ervan in Jack..We hebben nu een geindoctrineerde Infinty/Bryston liefhebber omgetoverd dat we zelfs vrij mogen zijn om te horen hoe we het zelf willen.👍

Er is niets mis met Bryston overigens, heb ik jaren van genoten voor mijn huidig eindtrap

44 minutes ago, kweetniet said:

ik luister liever naar muziek dan elke keer kabeltjes te blijven uitproberen en technisch gaan zitten luisteren zonder echt gewoon te gaan zitten.

Als ik soms iets uitprobeer dan doe ik dat bij het opzetten van een plaat. Vind ik niet storend hoor.

5 minutes ago, Tubejack said:

Ik vind niets humoristisch aan forumlid Kweetniet @carl  Ik vind het een man met weinig empathie. Sneu 

Ook al ben ik het niet eens met Kweetniet, er is ook weinig empathie van anderen naar hem. Spijtig dat hij zich provocerend heeft opgesteld, maar moeten we dan hetzelfde doen naar Kweetniet. Is het niet beter om hem dan te negeren en geen commentaar te geven. 

7 hours ago, Gydo said:

Ook al ben ik het niet eens met Kweetniet, er is ook weinig empathie van anderen naar hem. Spijtig dat hij zich provocerend heeft opgesteld, maar moeten we dan hetzelfde doen naar Kweetniet. Is het niet beter om hem dan te negeren en geen commentaar te geven. 

Als je, je niet kunt verplaatsen in een andermans denken, iets belachelijk probeert te maken, roep je natuurlijk wel iets op je af. Het heeft heel wat moeite gekost voordat een van mijn audio vrienden (een beetje) snapte dat er mensen zijn met een installatie van zeg 50..100K die kabels kopen van €1500,- terwijl zijn eigen 2e handse Accuphase versterker €1500,- was.

Wat aardig is om te vertellen dat hij wel "de ballen" had om bij een reparatie eenzelfde verhaal bij een dealer in de winkel te verkondigen.  "Jack ik werd die zaak uitgekeken". En er stonden allemaal Porsche's voor de deur.  Ik :"die mensen hebben vast een zeikwijf, dus een hobby!"   🙋‍♂️

Ach, ik hoor ook weinig verschil tussen kabels, dus is hier alles bekabeld met goedkope kabels interlinks. Maar het is niet dat ik dan zeg dat er geen verschillen kunnen zijn.
Toch vind ik dat het hier behoorlijk klinkt. Ik ben er in ieder geval content mee, en daar gaat het volgens mij om.
Zijn er eigenlijk verschillen tussen cd spelers😛

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...