Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... IV

Tubejack
 Share

Recommended Posts

16 minutes ago, Mediator said:

Ik heb zojuist een verzoek gedaan aan de administrators om mijn account te verwijderen. Kennelijk als je kennis deelt over een product dan wordt daar niet normaal op gereageerd met een tekst als ‘wie ik wel niet ben’. Vervolgens komt een ander er na ‘even wat gegoogled’ te hebben erover heen. Kennelijk is dat het niveau van de fora tegenwoordig. Ik hoef er bij deze geen onderdeel meer van te zijn. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde. De fora zijn en

blijven verdorven.

Jammer, maar ook een beetje kleinzerig.

6 minutes ago, Vinyl_Fuchs said:

Beetje te summier. Ik vind het leuk om andere sets te zien, maar dat staat op dit forum wel op een verrekte laag vuurtje. Jammer. 

Verrek ik dacht dat je enkele de signature-foto bedoelde, maar je hebt er inderdaad werk van gemaakt. En ook nog een Sony SCD 555. 👌

Edited by Vinyl_Fuchs

On 12-5-2023 at 13:41, Jongensdroom said:

Korte termijn denken in de handel is altijd verkeerd. Dat soort winkels redden het vaak niet al te lang en terecht. 

De koper is de pineut. 

Ik ben ook eens opgelicht door een winkelier. Verkeerde- en versleten buizen, in zowel de voor- als de eindversterker. Na 30 jaar, dacht ik de verkoper te kunnen vertrouwen. Achteraf gaf deze niet thuis.

En een akkefiet met de koop van een element, waar ik eerder over schreef. Deze man leek ook al zo betrouwbaar. Zijn er verkopers die te vertrouwen zijn?

Je kunt beter jezelf vertrouwen en alles thuis uitproberen.

Je hebt gewoon een top-element gekocht voor weinig. Dus niet zeuren.

21 hours ago, Mediator said:

Ik heb zojuist een verzoek gedaan aan de administrators om mijn account te verwijderen. Kennelijk als je kennis deelt over een product dan wordt daar niet normaal op gereageerd met een tekst als ‘wie ik wel niet ben’. Vervolgens komt een ander er na ‘even wat gegoogled’ te hebben erover heen. Kennelijk is dat het niveau van de fora tegenwoordig. Ik hoef er bij deze geen onderdeel meer van te zijn. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde. De fora zijn en

blijven verdorven.

Weet je waar nou de verwarring zit Guus....Dat ik niet eens doorhad dat jij Guus bent in de link die je liet zien. Sorry voordat. Anders had ik het echt wel anders gezegd.

De vraag blijft wel...Hoe kom jij aan die 1ohm? :) 

22 hours ago, Vinyl_Fuchs said:

Je hebt gewoon een top-element gekocht voor weinig. Dus niet zeuren.

Altijd handig om er een helderziende bij te hebben. Zeker als ze anderen hun wil proberen op te leggen.

Edited by Jongensdroom

Vandaag zijn we ons even gaan oriënteren naar een kleed voor mijn luisterkamer. Op een bepaald moment vertelde ik dat het tapijt bedoeld was voor een audiokamer. Vervolgens barste de wat bejaarde verkoper los. Hij was een groot klasiekliefhebber en had zo’n beetje alles life gezien: Jessey Norman, Yehudi Mehudin en het hield niet op. Toen hij me begon te adviseren over akoestiek sloeg hij een beetje door. Daar weet ik inmiddels meer van dankzij onze deskundigen hier.

On 13-5-2023 at 22:19, Mediator said:

blijven verdorven.

In ieder geval ik, zal je erg missen Med.

32 minutes ago, carl said:

Vandaag zijn we ons even gaan oriënteren naar een kleed voor mijn luisterkamer. Op een bepaald moment vertelde ik dat het tapijt bedoeld was voor een audiokamer. Vervolgens barste de wat bejaarde verkoper los. Hij was een groot klasiekliefhebber en had zo’n beetje alles life gezien: Jessey Norman, Yehudi Mehudin en het hield niet op. Toen hij me begon te adviseren over akoestiek sloeg hij een beetje door. Daar weet ik inmiddels meer van dankzij onze deskundigen hier.

Welk kleed klonk het best Charles? 😁 (Staat er nu een lachebekkie bij?) (Hier zie ik altijd eerst een blad met een ezelsoor en dan de smiley)

On 13-5-2023 at 22:19, Mediator said:

blijven verdorven.

Tja, je moet een zeer brede rug hebben om op een forum te kunnen overleven. Ik begrijp wat je bedoelt. Nou was Jongensdroom 1.0 ook niet bepaald een schatje (JD 2.0 gaat best aardig al zeg ik het zelf). Het grote probleem is, dat haast iedereen zich een kenner vindt. Persoonlijk ga niet overal meer op in. Dat helpt enorm.

Misschien wil je er nog even over nadenken!?

1 hour ago, Jongensdroom said:

Welk kleed klonk het best Charles? 😁 (Staat er nu een lachebekkie bij?) (Hier zie ik altijd eerst een blad met een ezelsoor en dan de smiley)

Hij had wel een goed advies. Liever geen wol in verband met de vloerverwarming en hij had inderdaad fraai kunststof vloerbedekking. Wol isoleert te goed bij vloerverwarming. Weet iemand wat katoen doet want dat is een natuurlijk alternatief voor wol.

1 hour ago, Jongensdroom said:

Tja, je moet een zeer brede rug hebben om op een forum te kunnen overleven. Ik begrijp wat je bedoelt. Nou was Jongensdroom 1.0 ook niet bepaald een schatje (JD 2.0 gaat best aardig al zeg ik het zelf). Het grote probleem is, dat haast iedereen zich een kenner vindt. Persoonlijk ga niet overal meer op in. Dat helpt enorm.

Ik ben het inmiddels wel gewend om hier genegeerd te worden. 🙂

:D Ik klop elke dag een keer op mijn eigen schouder, niet dat het helpt maar het voelt goed.

Mediator struggled met zijn burn out...Weglopen helpt niet Mediator, je voelt je alleen maar slechter...Ik ben ervaringsdeskundige zoals je weet ;) 

Nogmaals ik had niet door dat jij Guus was...Sorry!

4 hours ago, Jongensdroom said:

Ik vond 1.0 heel erg goed te pruimen hoor. Volgens mij met veel meer humor dan 2.0. Of heb ik het mis? En als ik het goed heb: waar ging het mis :D.

9 hours ago, Roots said:

:D Ik klop elke dag een keer op mijn eigen schouder, niet dat het helpt maar het voelt goed.

Mediator struggled met zijn burn out...Weglopen helpt niet Mediator, je voelt je alleen maar slechter...Ik ben ervaringsdeskundige zoals je weet ;) 

Nogmaals ik had niet door dat jij Guus was...Sorry!

Oei, burn-out/depressie/overspannen dat zijn heftige zaken. Hier helaas ook een ervaringsdeskundige. Heel veel beterschap gewenst Mediator en een compliment voor Roots: knap van je om sorry te zeggen. Ik heb mij in het verleden hier ook wel eens niet al te netjes gedragen. Dan ga ik het nu ook zeggen: sorry!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...