Roots Posted vrijdag om 20:58 Report Share Posted vrijdag om 20:58 Setje op proof? Ik betaal de kosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted vrijdag om 21:00 Author Report Share Posted vrijdag om 21:00 (edited) 4 minutes ago, Roots said: Setje op proof? Ik betaal de kosten. Moeilijk hoor: lezen ..... Bovendien is verzenden vanuit Indonesië 5000 euro Edited vrijdag om 21:02 by pjotr27 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted vrijdag om 21:04 Report Share Posted vrijdag om 21:04 Nou dan niet....Je hebt het iig geprobeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob55 Posted vrijdag om 21:53 Report Share Posted vrijdag om 21:53 Kabelkes kunnen soms een positief effect hebben in een set. In de jaren 90 bij Hans Pol van Pol Audio Baarn een dun kabeltje gekocht. Merkloos, kwam volgens zeggen uit Rusland en het materiaal werd in de ruimtevaart gebruikt. Verbluffend positief effect destijds in mijn set. Ik heb dat kabeltje hier nog liggen. Zal deze weer eens tussen mijn streamer en versterker knopen…… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob55 Posted vrijdag om 22:03 Report Share Posted vrijdag om 22:03 1 hour ago, pjotr27 said: Moeilijk hoor: lezen ..... Bovendien is verzenden vanuit Indonesië 5000 euro Allememachies; €5000? Volgens Parcelparcel tussen de €50-€75….. https://www.parcelparcel.com/nl_NL/pakket-versturen-vanuit-indonesie-naar-nederland/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted vrijdag om 23:56 Author Report Share Posted vrijdag om 23:56 2 hours ago, Rob55 said: Kabelkes kunnen soms een positief effect hebben in een set. In de jaren 90 bij Hans Pol van Pol Audio Baarn een dun kabeltje gekocht. Merkloos, kwam volgens zeggen uit Rusland en het materiaal werd in de ruimtevaart gebruikt. Verbluffend positief effect destijds in mijn set. Ik heb dat kabeltje hier nog liggen. Zal deze weer eens tussen mijn streamer en versterker knopen…… +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted vrijdag om 23:59 Author Report Share Posted vrijdag om 23:59 1 hour ago, Rob55 said: Allememachies; €5000? Volgens Parcelparcel tussen de €50-€75….. https://www.parcelparcel.com/nl_NL/pakket-versturen-vanuit-indonesie-naar-nederland/ Even lezen waarom ik dit typte… natuurlijk kost het geen 5000 euro.. Wel wat meer trouwens als 50 denk ik omdat je dan ook nog even zowel in Indonesië als in Nederland BTW en export/import belasting moet betalen over de waarde… Maar dat is niet waarom ik 5000 euro ervan maakte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walt Posted zaterdag om 06:59 Report Share Posted zaterdag om 06:59 Ik snap ook niet waarom Roots steeds zo negatief is, je bereikt hier werkelijk niks mee. Nou ja, mensen gaan je als negatief en onvriendelijk zien, lijkt me niet de intentie. Groetjes Walter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted zaterdag om 12:34 Report Share Posted zaterdag om 12:34 16 hours ago, Ove Rickland said: Heb je nu nog steeds niks geleerd hier? Is het niet Cock, dan ga je een ander afzeiken. Roots is een engnek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 13:39 Report Share Posted zaterdag om 13:39 Doe niet zo raar joh...Ook een vervelende vraag is een normale vraag. Zo gaat dat in het leven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted zaterdag om 13:49 Author Report Share Posted zaterdag om 13:49 9 minutes ago, Roots said: Doe niet zo raar joh...Ook een vervelende vraag is een normale vraag. Zo gaat dat in het leven. Jij vindt het blijkbaar leuk alleen maar vervelende vragen te stellen. En als er dan commentaar komt ben je niet thuis. Bah.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 16:02 Report Share Posted zaterdag om 16:02 Moet ik dan commentaar gaan leveren op commentaar? Als ik je vraag hoe die man dan zijn zilveren geleiders zelf maakt ben je ineens op je tenen getrapt. En als ik een opmerking maak hoe die "arme" man zulke dure materialen kan gebruiken is dat ook niet gepast want het is jouw stichting, want het is voor een goed doel. Ik mag toch door vragen hoe het verder in elkaar zit...Misschien wil ik ook wel dat goede doel dienen maar wil ik wel weten hoe en wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walt Posted zaterdag om 16:30 Report Share Posted zaterdag om 16:30 Denk dat je er wijs aan doet, in ieder geval in dit topic niet meer te posten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted zaterdag om 16:33 Author Report Share Posted zaterdag om 16:33 2 minutes ago, Walt said: Denk dat je er wijs aan doet, in ieder geval in dit topic niet meer te posten. +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted zaterdag om 16:34 Author Report Share Posted zaterdag om 16:34 31 minutes ago, Roots said: Moet ik dan commentaar gaan leveren op commentaar? Als ik je vraag hoe die man dan zijn zilveren geleiders zelf maakt ben je ineens op je tenen getrapt. En als ik een opmerking maak hoe die "arme" man zulke dure materialen kan gebruiken is dat ook niet gepast want het is jouw stichting, want het is voor een goed doel. Ik mag toch door vragen hoe het verder in elkaar zit...Misschien wil ik ook wel dat goede doel dienen maar wil ik wel weten hoe en wat. Het wordt tijd dat je van dit forum verdwijnt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 16:35 Report Share Posted zaterdag om 16:35 Omdat vervelende vragen niet mogen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted zaterdag om 16:41 Report Share Posted zaterdag om 16:41 2 hours ago, Roots said: Doe niet zo raar joh...Ook een vervelende vraag is een normale vraag. Zo gaat dat in het leven. Punt is dat het geen vragen zijn. Insinuaties zijn immers geen vragen, zelfs niet als het je enige beschikbare gereedschap is om nieuwe dingen te weten te komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 16:48 Report Share Posted zaterdag om 16:48 Als er verteld word dat de man zelf zijn zilverdraden maakt en ik vraag hoe doet die man dat dan...Dat is best wel een goede vraag hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted zaterdag om 16:54 Report Share Posted zaterdag om 16:54 3 minutes ago, Roots said: Als er verteld word dat de man zelf zijn zilverdraden maakt en ik vraag hoe doet die man dat dan...Dat is best wel een goede vraag hoor. Dat wel ja, maar de insinuaties er omheen niet. Ik heb die tactiek met jou ook aan den lijve ondervonden. Enerzijds een vraag stellen over Van der Heide en nav het antwoord insinuaties toevoegen tot het ontspoort. Daar maak je geen vrienden meer mee, hoe aardig je in het echt ook bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted zaterdag om 17:01 Author Report Share Posted zaterdag om 17:01 2 minutes ago, thingman said: Dat wel ja, maar de insinuaties er omheen niet. Ik heb die tactiek met jou ook aan den lijve ondervonden. Enerzijds een vraag stellen over Van der Heide en nav het antwoord insinuaties toevoegen tot het ontspoort. Daar maak je geen vrienden meer mee, hoe aardig je in het echt ook bent. +1, met name de insinuaties en de toon waarop Roots schrijft maken me boos maar vooral ook verdrietig. De man heeft echt niets te makken, en omdat ik kosten voor grondstoffen voorschiet kan hij kabels maken. En hoe hij ze maakt, vraag Roots dat ook aan Siltech? Of andere kabelproducenten? Nee natuurlijk niet. Wat mij betreft einde discussie met Roots. Alsjeblieft Roots, verdwijn van het forum. Zullen velen de vlag uithangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 17:02 Report Share Posted zaterdag om 17:02 Ja omdat je er geen antwoord op had...Als je iets beweerd moet je het ook kunnen bewijzen is dan weer mijn mening. En ja ik ben best wel technisch onderlegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 17:08 Report Share Posted zaterdag om 17:08 1 minute ago, pjotr27 said: +1, met name de insinuaties en de toon waarop Roots schrijft maken me boos maar vooral ook verdrietig. De man heeft echt niets te makken, en omdat ik kosten voor grondstoffen voorschiet kan hij kabels maken. En hoe hij ze maakt, vraag Roots dat ook aan Siltech? Of andere kabelproducenten? Nee natuurlijk niet. Wat mij betreft einde discussie met Roots. Alsjeblieft Roots, verdwijn van het forum. Zullen velen de vlag uithangen. Kijk dat is al meer een antwoordje...Maar om iemand te vragen om te verdwijnen?....Ga je handeltje ergens anders bedrijven man! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walt Posted zaterdag om 17:20 Report Share Posted zaterdag om 17:20 Het is wel gebruikelijk op een forum als de eigenaar van een topic vraagt niet meer in het betreffende topic te posten, dit te respecteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 17:21 Report Share Posted zaterdag om 17:21 Ik mag hem niet arm noemen maar hij heeft niets te makken. Maak dan een website voor die arme man waar je die kabels kan bestellen...Adverteer en niet forums vol spammen met je goede doel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 17:23 Report Share Posted zaterdag om 17:23 Just now, Walt said: Het is wel gebruikelijk op een forum als de eigenaar van een topic vraagt niet meer in het betreffende topic te posten, dit te respecteren. Dat is waar Walt....Ik reageer niet meer zolang er geen aantijgingen meer zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts