Jump to content

Luisterkamer maken

pjotr27
 Share

Recommended Posts

Kabelkes kunnen soms een positief effect hebben in een set. In de jaren 90 bij Hans Pol van Pol Audio Baarn een dun kabeltje gekocht. Merkloos, kwam volgens zeggen uit Rusland en het materiaal werd in de ruimtevaart gebruikt. Verbluffend positief effect destijds in mijn set. Ik heb dat kabeltje hier nog liggen. Zal deze weer eens tussen mijn streamer en versterker knopen……

2 hours ago, Rob55 said:

Kabelkes kunnen soms een positief effect hebben in een set. In de jaren 90 bij Hans Pol van Pol Audio Baarn een dun kabeltje gekocht. Merkloos, kwam volgens zeggen uit Rusland en het materiaal werd in de ruimtevaart gebruikt. Verbluffend positief effect destijds in mijn set. Ik heb dat kabeltje hier nog liggen. Zal deze weer eens tussen mijn streamer en versterker knopen……

+1

1 hour ago, Rob55 said:

Allememachies; €5000? Volgens Parcelparcel tussen de €50-€75…..

https://www.parcelparcel.com/nl_NL/pakket-versturen-vanuit-indonesie-naar-nederland/

Even lezen waarom ik dit typte… natuurlijk kost het geen 5000 euro.. Wel wat meer trouwens als 50 denk ik omdat je dan ook nog even zowel in Indonesië als in Nederland BTW en export/import belasting moet betalen over de waarde…

Maar dat is niet waarom ik 5000 euro ervan maakte. 

Moet ik dan commentaar gaan leveren op commentaar?

Als ik je vraag hoe die man dan zijn zilveren geleiders zelf maakt ben je ineens op je tenen getrapt.

En als ik een opmerking maak hoe die "arme" man zulke dure materialen kan gebruiken is dat ook niet gepast want het is jouw stichting, want het is voor een goed doel.

Ik mag toch door vragen hoe het verder in elkaar zit...Misschien wil ik ook wel dat goede doel dienen maar wil ik wel weten hoe en wat.

31 minutes ago, Roots said:

Moet ik dan commentaar gaan leveren op commentaar?

Als ik je vraag hoe die man dan zijn zilveren geleiders zelf maakt ben je ineens op je tenen getrapt.

En als ik een opmerking maak hoe die "arme" man zulke dure materialen kan gebruiken is dat ook niet gepast want het is jouw stichting, want het is voor een goed doel.

Ik mag toch door vragen hoe het verder in elkaar zit...Misschien wil ik ook wel dat goede doel dienen maar wil ik wel weten hoe en wat.

Het wordt tijd dat je van dit forum verdwijnt. 

2 hours ago, Roots said:

Doe niet zo raar joh...Ook een vervelende vraag is een normale vraag. Zo gaat dat in het leven.

Punt is dat het geen vragen zijn. Insinuaties zijn immers geen vragen, zelfs niet als het je enige beschikbare gereedschap is om nieuwe dingen te weten te komen

3 minutes ago, Roots said:

Als er verteld word dat de man zelf zijn zilverdraden maakt en ik vraag hoe doet die man dat dan...Dat is best wel een goede vraag hoor.

Dat wel ja, maar de insinuaties er omheen niet.

Ik heb die tactiek met jou ook aan den lijve ondervonden. Enerzijds een vraag stellen over Van der Heide en nav het antwoord insinuaties toevoegen tot het ontspoort.

Daar maak je geen vrienden meer mee, hoe aardig je in het echt ook bent. 

2 minutes ago, thingman said:

Dat wel ja, maar de insinuaties er omheen niet.

Ik heb die tactiek met jou ook aan den lijve ondervonden. Enerzijds een vraag stellen over Van der Heide en nav het antwoord insinuaties toevoegen tot het ontspoort.

Daar maak je geen vrienden meer mee, hoe aardig je in het echt ook bent. 

+1, met name de insinuaties en de toon waarop Roots schrijft maken me boos maar vooral ook verdrietig. 
De man heeft echt niets te makken, en omdat ik kosten voor grondstoffen voorschiet kan hij kabels maken. 
En hoe hij ze maakt, vraag Roots dat ook aan Siltech? Of andere kabelproducenten? Nee natuurlijk niet.

Wat mij betreft einde discussie met Roots. Alsjeblieft Roots, verdwijn van het forum. Zullen velen de vlag uithangen. 

1 minute ago, pjotr27 said:

+1, met name de insinuaties en de toon waarop Roots schrijft maken me boos maar vooral ook verdrietig. 
De man heeft echt niets te makken, en omdat ik kosten voor grondstoffen voorschiet kan hij kabels maken. 
En hoe hij ze maakt, vraag Roots dat ook aan Siltech? Of andere kabelproducenten? Nee natuurlijk niet.

Wat mij betreft einde discussie met Roots. Alsjeblieft Roots, verdwijn van het forum. Zullen velen de vlag uithangen. 

Kijk dat is al meer een antwoordje...Maar om iemand te vragen om te verdwijnen?....Ga je handeltje ergens anders bedrijven man!