Tubejack Posted 30 november 2021 Report Share Posted 30 november 2021 Geweldig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 30 november 2021 Report Share Posted 30 november 2021 Natuurlijk is snuffelen naar de perfecte platenspeler ook leuk, maar naar goede muziek luisteren is nog veel leuker Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 30 november 2021 Report Share Posted 30 november 2021 Leuk dat het gelukt is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 november 2021 Report Share Posted 30 november 2021 Geniet ervan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 30 november 2021 Report Share Posted 30 november 2021 2 hours ago, Ener said: En lekker weer een platenhoes in je handen. En dat ga je steeds meer waarderen als je elk jaar weer ouder wordt . Daarnaast is het gewoon een prachtig medium, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik met dit soort dingen wat naar het oude hang. Ik ben ermee opgegroeid zeg maar. Gewoon een lekkere grote platenhoes in je handen, soms zijn dát al juweeltjes, rustig even alle info op die hoes tot je nemen. Ik ben empatisch dan ook een nul op dit gebied, ik begrijp die "nieuwe wereld" niet zo, van het zappen van het ene naar het andere nummer zonder echt gevoel te krijgen van een artiest. En on topic: het geeft jou dus ook een nieuwe dimensie, geniet ervan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 30 november 2021 Report Share Posted 30 november 2021 heel veel plezier met de nieuwe draaitafel. En in de directe omgeving van de plaatboef zijn er nog twee vinyl winkels om te snuffelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurelius70 Posted 30 november 2021 Report Share Posted 30 november 2021 Gefelicteerd en veel luister plezier toegewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 1 december 2021 Report Share Posted 1 december 2021 On 30-11-2021 at 17:54, René N. said: En dat ga je steeds meer waarderen als je elk jaar weer ouder wordt . Daarnaast is het gewoon een prachtig medium, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik met dit soort dingen wat naar het oude hang. Ik ben ermee opgegroeid zeg maar. Gewoon een lekkere grote platenhoes in je handen, soms zijn dát al juweeltjes, rustig even alle info op die hoes tot je nemen. Ik ben empatisch dan ook een nul op dit gebied, ik begrijp die "nieuwe wereld" niet zo, van het zappen van het ene naar het andere nummer zonder echt gevoel te krijgen van een artiest. En on topic: het geeft jou dus ook een nieuwe dimensie, geniet ervan Toegegeven. zo'n jewel box van een cd blijft toch gepriegel om zo'n boekje eruit te halen. (en voor de wat ouderen is lezen ook een brug te ver zonder hulpmiddelen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts