Henri-1 Posted 11 maart 2002 Report Share Posted 11 maart 2002 Hallo allemaal, Met excuses voor de 'dubbele' posting, deze vraag heb ik reeds in het topic 'de weg kwijt' gesteld. Echter beetje weinig reactie gehad, dus ik probeer het onder een nieuw topic. Ik ben dus op zoek naar nieuwe muziekdozen en kwam afgelopen zaterdag Cambridge Audio tegen. Daar wil ik naar gaan luisteren. Ik ben benieuwd wat de 'publieke hifi' opinie is van deze spullen. Op dit forum staat erg weinig (niets?) info over dit merk. Op het Internet is het ook niet dik bezaaid (wel op de TNT website). Oh ja, het gaat dan om de A500 amp en D500 SE cd speler. Ik ben geinteresseerd in jullie reacties! Henri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 11 maart 2002 Report Share Posted 11 maart 2002 Cambridge heeft in het verleden een aantal " betere " componenten op de markt gezet, na een stilte periode is men weer terug met veel goedkopere apparatuur. Heb nog niet het genoegen gehad hier iets van te kunnen beluisteren. Voor zover mij bekend is Dimex de importeur van Cambridge. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menno Posted 16 maart 2002 Report Share Posted 16 maart 2002 Ik heb een maand of 2 geleden de A500 gekocht, en ben er zeer tevreden over, zeker gezien de prijs. Ik denk er ook sterk over om de D500se te kopen om mijn Sony te vervangen, wat me een zeer goede upgrade lijkt. De versterker werd me trouwens aangeraden als 'krachtiger' (niet qua wattage)alternatief voor een Denon van dik 600 euro, en in mijn ogen terecht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredT Posted 21 september 2002 Report Share Posted 21 september 2002 Da's mooi man, Ik ben ook aan 't vervangen en ook op Cambridge Audio gestuit. TNT-Audio's review was niet erg best maar denk dat CA 't verdient om uitgebreid naar te luisteren. Tweede optie is Rotel, is ook zeer goed en er is een levendige markt in 2e hands of demo modellen. Dat kost mij nog maar wat luistersessies eer ik daar uit ben. Rotel of Cambridge Audio. Ben ook erg benieuwd naar bevindingen van CA door luisteraars/eigenaars. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts