Jump to content

Prima Luna

carl
 Share

Recommended Posts

12 hours ago, carl said:

Voor Onno 2 😀

Conclusie: op basis van deze twee inzendingen is toch duidelijk dat ik zo enthousiast ben over de Prima Luna van mijn zoon op mijn set in mijn huis dat ik zelf wel een buizen wil uitproberen in mijn set in mijn huis. Geen woord Spaans bij.

Misschien wel duidelijk dat je blij bent met de Primaluna maar ook ik zie dan het verband met de 300B niet. 

Dat is een totaal andere versterker. de Primaluna zit meer in de hoek van je Jonson versterker.

Een 300B is mooi maar vraagt een speaker met een wat makkelijker aan te sturen speaker.

Vanaf 90dB+ zeg maar ongeveer.

13 hours ago, kappa7 said:

Misschien wel duidelijk dat je blij bent met de Primaluna maar ook ik zie dan het verband met de 300B niet. 

Dat is een totaal andere versterker. de Primaluna zit meer in de hoek van je Jonson versterker.

Een 300B is mooi maar vraagt een speaker met een wat makkelijker aan te sturen speaker.

Vanaf 90dB+ zeg maar ongeveer.

De Cabasse Galiotes zitten op 93,5 dB George. Dat heeft te maken met de Bass Compensator, een Kef Kube achtig ding. Als een 300 B ergens kan dan is het op deze speakers. Nadeel is wel dat je op de versterker een tape loop nodig hebt om de compensator tussen te zetten.

Edited by carl