audiofreak Posted 17 februari 2022 Report Share Posted 17 februari 2022 (edited) Mooi artikel in De Stentor over Nederlands enigste cassette fabrikant "De bandjesfabriek". Vijf jaar geleden nam Thomas Baur de enige cassette fabriek in Nederland over en nam een grote sprong in het diepe. Voor enkele forummers hear is Thomas geen onbekende en Thomas vast ook nog kennen van een ander forum, namelijk het analogaudio-forum. Een forum wat alleen maar gaat over tapebanden en cassettebandjes en recorders. Ik zeg gefeliciteerd Thomas !! Edited 17 februari 2022 by audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 17 februari 2022 Report Share Posted 17 februari 2022 Leuk. Bijzonder dat ze zo goed verkopen. Ik moet nog een cassettespeler hebben. Geen hoogvlieger. Maar ik moet zeggen, in de jaren 1990 draaide we toch vaak cassettes. Waren ze ook niet wat meer betaalbaar? Ik weet het niet eens meer. Zelf opnemen van de radio was natuurlijk heel leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 februari 2022 Report Share Posted 17 februari 2022 30 minutes ago, Ivan10 said: Leuk. Bijzonder dat ze zo goed verkopen. Ik moet nog een cassettespeler hebben. Geen hoogvlieger. Maar ik moet zeggen, in de jaren 1990 draaide we toch vaak cassettes. Waren ze ook niet wat meer betaalbaar? Ik weet het niet eens meer. Zelf opnemen van de radio was natuurlijk heel leuk. Ik heb hier nog wat voor je staan. Ik meen een AKAI. Het is een dubbeldeck, dus kopiëren kan ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 17 februari 2022 Report Share Posted 17 februari 2022 Mooi dat er nog bandjes geproduceerd worden, er zijn nog genoeg liefhebbers voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansP Posted 17 februari 2022 Report Share Posted 17 februari 2022 Ik heb hier nog wel een Nakamichi staan. Een nette BX2, de goede oude tijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 18 februari 2022 Author Report Share Posted 18 februari 2022 Ik heb vorig jaar weer een 2e hands Nakamichi LX-3 gekocht en nieuwe TDK en Maxell casette's gekocht. Vorige maand nog een leuke deal gemaakt bij de bandjesfabriek wat betreft de laatste chroomcassette's. Ik heb zelfs nog veel cassette's uit de jaren 80 en die zijn nog gewoon goed zonder dropouts en klinken gewoon goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 februari 2022 Report Share Posted 18 februari 2022 Hier alvast een linkje met gouwe ouwe https://www.1001hifi.com/classic-cassette-deck.html Deze heb ik nog nooit gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts