Members Arden Posted 26 mei 2022 Members Report Share Posted 26 mei 2022 Bij de weg, we zijn nog een dag bij Thomas B. bezig geweest (inclusief AJ), de nieuwste creatie van Blumenhofer is (in mijn optiek) zo goed, dat dit geen High-End meer is, voor dit niveau moet er nog een naam uitgevonden worden... Ik heb ze geboekt voor de i-EAR show, daarna gaan ze naar de nieuwe locatie van Rhapsody De compression driven 16 inch woofers met massieve phasepluggen... Het gemak waar dit mee weergeeft is zo echt, we zijn er serieus een tijdje heel stil van geweest! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 mei 2022 Author Report Share Posted 26 mei 2022 (edited) 3 hours ago, Vinyl_Fuchs said: Als professional zeg ik: pas overgaan tot nieuwe knie wanneer je continu ondraaglijke, niet beïnvloedbare pijn, ernstige knie instabiliteit (varusneiging: naar buiten doorbuigen van de knie) ervaart en je niet meer "normaal" zonder wandelstok/ kruk(-ken) op een vlakke ondergrond kunt lopen. P.s. Wil je jouw beenmusculatuur bij knieatrose funktioneel trainen dan heeft fietsen op souplesse (dus niet met een te zwaar verzet) mijn voorkeur. Verder ondersteund door onbelaste, isometrische beenspierenoefeningen. Ik heb in Muenchen braces gebruikt. Daarmee loop ik ook een stuk rechter zelfs na ik de braces af doe. Dus bij wandeltochten ga ik ze maar gebruiken naast regelmatige oefening. Ik zit op een fysio clubje onder leiding van een fysiotherapeute. Vergelijkbare mening als jij. Bedankt in ieder geval! Edited 26 mei 2022 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 26 mei 2022 Report Share Posted 26 mei 2022 (edited) @ Carl en Arden. Edited 26 mei 2022 by Vinyl_Fuchs Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 mei 2022 Author Report Share Posted 26 mei 2022 (edited) 4 minutes ago, Arden said: Bij de weg, we zijn nog een dag bij Thomas B. bezig geweest (inclusief AJ), de nieuwste creatie van Blumenhofer is (in mijn optiek) zo goed, dat dit geen High-End meer is, voor dit niveau moet er nog een naam uitgevonden worden... Ik heb ze geboekt voor de i-EAR show, daarna gaan ze naar de nieuwe locatie van Rhapsody De compression driven 16 inch woofers met massieve phasepluggen... Het gemak waar dit mee weergeeft is zo echt, we zijn er serieus een tijdje heel stil van geweest! Zover ik jou ken heb je het over de grootten Marco ! Edited 26 mei 2022 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 26 mei 2022 Members Report Share Posted 26 mei 2022 15 minutes ago, carl said: Zover ik jou ken heb je het over de grootten Marco ! Nee hoor, die allergrootsten achter in de hoeken zijn de Darth Vaders, die moet ik in september naar Denemarken brengen. Wordt ook nog wel ff een dingetje... De rest van de foto's maakten toch wel duidelijk om welke het gingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 26 mei 2022 Report Share Posted 26 mei 2022 Mag ik mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 26 mei 2022 Members Report Share Posted 26 mei 2022 26 minutes ago, Vinyl_Fuchs said: Mag ik mee? Dat wordt een beetje krap, Glenn gaat ook al mee in de vrachtwagen... Aangaande dat i-EAR gebeuren, van den Hul zelf was ook zo onder de indruk van dit systeem dat hij er op stond dat ik die show met dit systeem ga doen, hij wil er zelf bij zijn en dan weer een keer met al zijn elektronica. Het zou buiten Munchen de eerste beurs weer zijn waar hij persoonlijk aanwezig is, daar was hij eigenlijk 4 jaar geleden al mee gestopt. Hij wil nog 1 x echt knallen... Met een week of 3-4 ga ik samen met zijn oudste zoon nog een keer naar Thomas om daar alle vdH electronica, de Reed draaitafel, arm, element en de CNT kabels aan te sluiten om te zien hoe zich dat gedraagt. Ik ben altijd graag een beetje voorbereid op het hoe en wat, het verleden heeft wel geleerd dat combi's op papier zich totaal anders gedragen dan in de praktijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mediator Posted 26 mei 2022 Report Share Posted 26 mei 2022 Dat ziet er wel ff anders uit die Blumenhofers. Ziet er niet als als gewone woofers en niet alleen vanwege de phaseplugs. Ik heb dat gevoel ooit ook een keer gehad heel lang geleden bij Analogue Audio in een demoruimte. Dat was zo van een andere en meer reële weergave dat alle andere demo’s meteen tot hifi werden. Alsof mensen en instrumenten meer echtheid hadden en realiteit. Net alsof ze er stonden zeg maar. Mooi dit soort ervaringen. Zullen wel kostbare speakers worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 26 mei 2022 Report Share Posted 26 mei 2022 Leuke ontwikkelingen weer allemaal. Wel een reden om eens de i-Ear show te gaan bezoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 mei 2022 Report Share Posted 26 mei 2022 (edited) 6 hours ago, Arden said: voor dit niveau moet er nog een naam uitgevonden worden.. Ja wel hoor: “het klinkt als Sonore” Interessante ontwikkeling. Mooi dat Blumenhofer door gaat met ontwikkelen. Hulde aan Thomas. Komt deze technologie ook in de lagere series terecht? edit: tikfoutje corrigeren Edited 26 mei 2022 by Ivan10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 26 mei 2022 Report Share Posted 26 mei 2022 Dat wil ik ook wel meemaken bij de I-Ear show. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 mei 2022 Author Report Share Posted 26 mei 2022 (edited) Dan maken we er gelijk een High -Endforum meeting van bij I Ear. Ik ben er nog nooit geweest. Edited 26 mei 2022 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 mei 2022 Author Report Share Posted 27 mei 2022 (edited) Deze draaitafel was ik jullie nog schuldig https://audio-yukiseimitsu.com Apart ding lees de tekst maar. Een plateau van pakweg 2 kg en het lijkt wel met een magnetische rem. Edited 27 mei 2022 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 27 mei 2022 Report Share Posted 27 mei 2022 On 26-5-2022 at 21:22, carl said: Dan maken we er gelijk een High -Endforum meeting van bij I Ear. Ik ben er nog nooit geweest. Leuk, koffie en wat lekkers bij mij als je zin hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 27 mei 2022 Report Share Posted 27 mei 2022 26 minutes ago, carl said: Deze draaitafel was ik jullie nog schuldig https://audio-yukiseimitsu.com Apart ding lees de tekst maar. Een plateau van pakweg 2 kg en het lijkt wel met een magnetische rem. Indrukwekkend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 27 mei 2022 Report Share Posted 27 mei 2022 Mooi ding, maar wel met een snaar aandrijving…. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 mei 2022 Report Share Posted 28 mei 2022 Voor wie niet naar München is geweest (of heeft kunnen gaan), er is een Chinees die altijd overal foto's maakt tijdens dit event. Die kun je hier vinden: https://www.my-hiend.com/vbb/showthread.php?13293-2022年德國慕尼黑High-End音響展實況報導-Munich-High-End-Show%2Fpage2 Je bent er wel even zoet mee om alles te bekijken, want het zijn ongeveer 4000 foto's. Veel plezier met kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 30 mei 2022 Report Share Posted 30 mei 2022 (edited) Ik meen dat deze ook te zien was in Munchen. Metertjes en tandwielen,prachtig. https://www.whathifi.com/news/hifi-roses-ra180-integrated-amplifier-deserves-to-be-looked-at-let-alone-heard Edited 30 mei 2022 by Groovy Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 31 mei 2022 Author Report Share Posted 31 mei 2022 Maar waarvoor dient het Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 31 mei 2022 Report Share Posted 31 mei 2022 Om te versterken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 31 mei 2022 Report Share Posted 31 mei 2022 Mooi hoor...Zit beetje tussen een Nagra en een Dan D'agostino in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 31 mei 2022 Report Share Posted 31 mei 2022 Carl! Kijk dan! Conrad Johnson | Premier 11A | buizeneindversterker | compleet - Tweedehands - HiFi.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 juni 2022 Author Report Share Posted 1 juni 2022 Om als reserve erbij te kopen Roots? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 1 juni 2022 Report Share Posted 1 juni 2022 Bi amping Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 1 juni 2022 Report Share Posted 1 juni 2022 Ik bedoel..Je bent nu al een aantal jaar heel erg interessant aan het doen alsof je 10K stuk gaat slaan...Maar je doet helemaal niets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts