Members Arden Posted 14 maart 2022 Members Report Share Posted 14 maart 2022 (edited) Om de knoop nu maar een keer door te hakken, vanmiddag nogmaals met Cock overleg gehad, het gaat nu echt gebeuren: het mono event. Jullie hadden er al eerder over gelezen en gediscussieerd, het Ikeda KAI mono element welke we in Japan hebben laten bouwen. In eerste instantie wilden we de introductie in Haarlem laten plaatsvinden, daar de nieuwe BarcaNova ruimte echter pas na de zomer klaar zal zijn teruggegrepen naar het ''honk'' in Hoek van Holland. Wat we een beetje hebben zitten bedenken (de KAI mono is uiteraard de rode draad), daar er bij mono altijd een beetje het ''oude doos''' idee heerst zou ik weer een keer de Sansui AU-111 aan het werk kunnen zetten, deze speelt bijzonder goed op mijn Classic 2122's, dat zal alvast geen problemen opleveren. En heel misschien zet ik dan mijn eigen ''Anniversary versterker'' nog wel even in, je weet maar nooit! Draaitafels hebben we plenty, we zien wel welke we gaan gebruiken. De arm zal echter ook Ikeda zijn, die combi's zijn gewoon voor elkaar gemaakt. De datum dan, Zaterdag 16 April 2022, aanvang een uur of 11 tot... we zien het wel. Laat via dit draadje even weten of je komt, het is altijd wel handig om een beetje een idee van het aantal bezoekers te hebben. Ik zal er in deze post een overzicht van proberen bij te houden... Aanwezigen overzicht per 20-3-2022: *Arden *Cock *Kraus *Carl *Ove *Onno *Kappa 7 *I2paq *Vinyl_Fuchs *Sodejuu *Ivan *Ruud Daar ik ook de nodige aanmeldingen krijg via de FB groepen High-End Nederland en Vinyl Vrienden Techniek ziet het er naar uit dat het gezellig druk gaat worden! Edited 30 maart 2022 by Arden Bezoekers aanmeldingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 14 maart 2022 Author Members Report Share Posted 14 maart 2022 Oh, nog even 1 speciaal voor Onno (en misschien nog wel een of twee), ik heb dan in mijn bioscoop/keuken boven een set B&W Matrix 800 staan, die doen het wonderwel goed met buizen. Wie had dat ooit verwacht! Voor de goede orde, deze dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 14 maart 2022 Report Share Posted 14 maart 2022 Als mijn auto niet in elkaar valt ( de nieuwe wordt per half juni geleverd) kom ik graag Marco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 maart 2022 Report Share Posted 14 maart 2022 Dan is paaszaterdag. Dan is het hier Paaspop en mogen wij op een paar kleinkinderen passen. Ook leuk, maar voor mij dus geen mono-evenement Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 14 maart 2022 Report Share Posted 14 maart 2022 16-4 ben ik er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 14 maart 2022 Report Share Posted 14 maart 2022 Kunnen over Schiedam praten Kraus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 maart 2022 Report Share Posted 14 maart 2022 4 hours ago, Arden said: Oh, nog even 1 speciaal voor Onno (en misschien nog wel een of twee), ik heb dan in mijn bioscoop/keuken boven een set B&W Matrix 800 staan, die doen het wonderwel goed met buizen. Wie had dat ooit verwacht! Voor de goede orde, deze dus... Bas de vries stuurde ze aan met Bryston mono amps Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 14 maart 2022 Report Share Posted 14 maart 2022 Staat in mijn agenda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 14 maart 2022 Report Share Posted 14 maart 2022 Mooi die 800's. Die wil ik dan ook wel even horen. Nostalgie !! Ik probeer er te zijn, als Kappa 7 ook gaat. Want dan rij ik met hem mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 14 maart 2022 Report Share Posted 14 maart 2022 Grote kans dat ik ga dus gaat wel goed komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 15 maart 2022 Report Share Posted 15 maart 2022 Dit laat ik even aan mij voorbij gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 15 maart 2022 Report Share Posted 15 maart 2022 6 hours ago, Groovy said: Dit laat ik even aan mij voorbij gaan. Dus je komt wel, maar half uurtje te laat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 15 maart 2022 Report Share Posted 15 maart 2022 41 minutes ago, Ove Rickland said: Dus je komt wel, maar half uurtje te laat? Nee, dan had ik dat wel geschreven. Geniet ervan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 17 maart 2022 Report Share Posted 17 maart 2022 Ik kan helaas ook niet. Zal echt een mooie happening worden! Veel plezier daar . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 18 maart 2022 Author Members Report Share Posted 18 maart 2022 En we hebben nog even een kleine uitdaging... Omdat alle mono's al verkocht waren heb ik van de week nog 5 nieuwe besteld, deze zijn rond 7 April klaar. Ruim op tijd zou je zeggen, maar EMS Japan heeft geen transport-service naar Europa meer vanwege de oorlog in Oekraïne... We gaan maar gokken dat DHL (de enige die beweerd het nog binnen 3 dagen te kunnen doen) het voor elkaar krijgt, ander moet ik toch echt een noodplan gaan verzinnen! Fingers crossed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
i2Paq Posted 18 maart 2022 Report Share Posted 18 maart 2022 Graag kom ik ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 18 maart 2022 Report Share Posted 18 maart 2022 10 hours ago, Arden said: En we hebben nog even een kleine uitdaging... Omdat alle mono's al verkocht waren heb ik van de week nog 5 nieuwe besteld, deze zijn rond 7 April klaar. Ruim op tijd zou je zeggen, maar EMS Japan heeft geen transport-service naar Europa meer vanwege de oorlog in Oekraïne... We gaan maar gokken dat DHL (de enige die beweerd het nog binnen 3 dagen te kunnen doen) het voor elkaar krijgt, ander moet ik toch echt een noodplan gaan verzinnen! Fingers crossed... Stereo-event? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 18 maart 2022 Report Share Posted 18 maart 2022 (edited) Ik heb wel interesse, mits geen paas-verplichtingen. En Roger mag dan met mij in de kleine Kia Picanto meerijden. Op eigen risico uiteraard. Edited 18 maart 2022 by Vinyl_Fuchs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 19 maart 2022 Report Share Posted 19 maart 2022 Je hebt een goede dealer gevonden in BarcaNova Sonore lees ik, Marco. Alle mono’s verkocht, mooi hoor voor zo’n bijzonder niche product. Als het me lukt kom ik ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 maart 2022 Report Share Posted 19 maart 2022 (edited) 16 hours ago, Vinyl_Fuchs said: Ik heb wel interesse, mits geen paas-verplichtingen. En Roger mag dan met mij in de kleine Kia Picanto meerijden. Op eigen risico uiteraard. Dat aanbod wil ik wel aannemen (een "airbag" heb ik zelf al, dus ... ), mits het in mijn planning past. Het is nl erg druk aan "het front". Edited 19 maart 2022 by Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 19 maart 2022 Report Share Posted 19 maart 2022 2 hours ago, Sodejuu said: Dat aanbod wil ik wel aannemen (een "airbag" heb ik zelf al, dus ... ), mits het in mijn planning past. Het is nl erg druk aan "het front". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 22 maart 2022 Report Share Posted 22 maart 2022 Zonder rugklachten ben ik er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 28 maart 2022 Report Share Posted 28 maart 2022 Ik pas even, ben net terug in Nederland en dan zijn er andere prioriteiten... Veel plezier in de Hoek...(in Makassar hebben we zowaar een cafe De Hoek). Soort Nederlandse erfenis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 30 maart 2022 Report Share Posted 30 maart 2022 Wat is er trouwens met de vinylverzameling van de voormalige nachtburgemeester van Rotterdam: Jules Deelder gebeurd? Kan me voorstellen dat die wel een paar mono-pareltjes in zijn bezit had. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 30 maart 2022 Report Share Posted 30 maart 2022 1 hour ago, Vinyl_Fuchs said: Wat is er trouwens met de vinylverzameling van de voormalige nachtburgemeester van Rotterdam: Jules Deelder gebeurd? Kan me voorstellen dat die wel een paar mono-pareltjes in zijn bezit had. Naar zijn dochter en gedeeltes naar zijn vrienden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts