Audiotillo Posted 20 april 2022 Report Share Posted 20 april 2022 (edited) hallo misschien kan iemand mij wat vertellen en of informeren. ik ben in het bezit van een eind versterker van Cobra Audio binnen in zit een stikker met de text "Cobra High End Luidsprekers" met een adres in Urk de Grote Fok (straat) er zit ook een telefoon nummer bij 0527- XXXXXX maar de mensen waren niet meer direct verbonden met deze onderneming in mijn zoek tocht ben ik in contact gekomen met een man die deze versterker kende hij vertellende mij dat hij ooit gevraagd was deze versterkers te testen en te reviewen en dat de mensen die er achter zaten. eerder aan Duson en Accuphase gelieerd waren. en dat deze versterker in veel opzichten leek op een van de Duson eindeversterkers (welke ?) technisch gezien , niet qua uiterlijk. wie weet iets ..... ? over deze versterker of Cobra Audio wie heeft er een gehad ? positieve of negatieve ervaringen mee ? Edited 21 april 2022 by Audiotillo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 20 april 2022 Report Share Posted 20 april 2022 Cobra is een Louche onderneming..Katte no name versterkers om tot Duson en verkocht ze op marktplaats. Waren ook nooit bereikbaar. Er zijn al veel aanklachten tegen hun ingediend, zijn ook wel eens opgepakt geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiotillo Posted 30 april 2022 Author Report Share Posted 30 april 2022 het blijkt aan de binnen kant een KODA KD-269 te zijn ..... heeft iemand daar ervaring mee ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 30 april 2022 Report Share Posted 30 april 2022 Het eerste wat ik deed na mijn post is zoeken op Koda...Hoe voorspelbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 1 mei 2022 Report Share Posted 1 mei 2022 Kijk hier maar eens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts