Koffiefreak Posted 23 april 2022 Report Share Posted 23 april 2022 Hallo Hifi-vrienden, Via dit forum zou ik willen proberen mijn puntgave Infinity Omega IRS luidsprekers te verkopen. Ze staan gewoon erg in de weg in mijn kleine huisje, zijn weinig gebruikt. Ik woonde destijds bij aankoop in een veel groter huis en daar klonken ze fantastisch, aangestuurd door mijn NAD 370 versterker. Kenners weten: het zijn grote luidstprekers, 55 kg zwaar, mogelijkheid tot bi-wiring en bi-amping. Wat zou een correcte verkoopprijs zijn? Wie kan me helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bloom Posted 23 april 2022 Report Share Posted 23 april 2022 Als ze in perfecte staat zijn, kun je er denk ik 2000 à 2500 euro voor vragen. Maar luidsprekers van die leeftijd zouden eigenlijk gereviseerd moeten worden en dat kan de prijs dan wel drukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kweetniet Posted 23 april 2022 Report Share Posted 23 april 2022 (edited) Ik denk aan 1500. De prijzen gaan omhoog van de meeste classics, deze Omega kon je 10 jaar geleden al voor 1500 krijgen. Net als de kappa 9 voor 1100, nu word er soms het dubbele voor gevraagd. Met een meer krachtige versterker dan die NAD zal het nog een stuk beter klinken. Dat reviseren is vaak nog helemaal niet nodig. Ik heb Infinity rond 1980 en speelt nog super. Edited 23 april 2022 by kweetniet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 april 2022 Report Share Posted 27 april 2022 https://www.hifishark.com/model/infinity-irs-omega Als ze puntgaaf zijn, lijkt me 2000 euro haalbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
kweetniet Posted 28 april 2022 Report Share Posted 28 april 2022 Daar gaan ze hier in Nederland echt niet voor. De Renaissance 90 bijvoorbeeld gaat met moeite voor 1000. In het buitenland zie ik prijzen tot 2000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 29 april 2022 Report Share Posted 29 april 2022 Vraag prijs maar krijgen ze dat ook? Meestal zijn dat ook wel handelaren die dan ook garantie geven en aan inruil doen. Dat kost natuurlijk ook het nodige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kweetniet Posted 29 april 2022 Report Share Posted 29 april 2022 Ik ken handelaartjes die helemaal geen garantie geven! Voor 1500 verkopen is al niet makkelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 29 april 2022 Report Share Posted 29 april 2022 On 23-4-2022 at 08:48, Koffiefreak said: Hallo Hifi-vrienden, Via dit forum zou ik willen proberen mijn puntgave Infinity Omega IRS luidsprekers te verkopen. Ze staan gewoon erg in de weg in mijn kleine huisje, zijn weinig gebruikt. Ik woonde destijds bij aankoop in een veel groter huis en daar klonken ze fantastisch, aangestuurd door mijn NAD 370 versterker. Kenners weten: het zijn grote luidstprekers, 55 kg zwaar, mogelijkheid tot bi-wiring en bi-amping. Wat zou een correcte verkoopprijs zijn? Wie kan me helpen? Deze nickname vraagt natuurlijk om een reactie in het espresso/ koffie-topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kweetniet Posted 29 april 2022 Report Share Posted 29 april 2022 Hij geeft helemaal geen reactie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts