Ger57 Posted 14 augustus 2022 Report Share Posted 14 augustus 2022 (edited) Ik heb te koop een Nakamichi T-100 audio-analyzer. Dit apparaat is door mij destijds gebruikt toen ik op de service afdeling werkte van een audiozaak. Na het faillissement van de zaak is het apparaat bij mij thuis beland. Het staat nu al een tijdje werkloos op zolder, vandaar dat ik hem te koop aanbied. Het apparaat heeft uiteraard wat gebruikssporen na al die jaren, maar is 100% functioneel. Te bekijken en te testen bij mij thuis in Veldhoven. Op veilingen wordt er 600 tot 700 euro geboden voor dit apparaat, zie bijvoorbeeld een recente veiling op catawiki https://www.catawiki.com/nl/l/38938095-nakamichi-t-100-audio-analyzer Mijn minimum prijs is daarom 500 euro. Apparaat wordt geleverd met netsnoer en eventueel engelstalige handleiding op stick. Graag een serieus bod. Apparaat is intussen verkocht Edited 17 augustus 2022 by Ger57 Apparaat is verkocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts