Jump to content

akai x201d bedrading

pulse
 Share

Recommended Posts

goeden dag ik ben nieuw en de roepnaam is pulse of (john) ik heb het volgende ik heb een akai x201d die hard aan een recap toe was echter bij de demontage waarbij ik boven en onderkand los van elkaar had schoot de onderkant weg van de tafel en brak de bedrading die naar po 103 gaat dit is het ronde stekkertje die naar de sturing gaat en van de koppen switch afkomt die de hoogte van de koppen regelt nu mijn vraag weet iemand via foto of beschrijving welke draad welke kleur is en waar ie op de stekker terug moet.

Just now, pulse said:

goeden dag ik ben nieuw en de roepnaam is pulse of (john) ik heb het volgende ik heb een akai x201d die hard aan een recap toe was echter bij de demontage waarbij ik boven en onderkand los van elkaar had schoot de onderkant weg van de tafel en brak de bedrading die naar po 103 gaat dit is het ronde stekkertje die naar de sturing gaat en van de koppen switch afkomt die de hoogte van de koppen regelt nu mijn vraag weet iemand via foto of beschrijving welke draad welke kleur is en waar ie op de stekker terug moet.

Welkom,

Dat wordt wel lastig.

misschien dat er nog iemand is met een vergelijkbare machine die wat foto's voor je kan maken.

Ik neem aan dat je al op internet het gezocht naar foto's van het apparaat?

Hier is al best veel te vinden namelijk.

http://www.freetimeweb.nl/home/electro/recorder/x-201dpic.html

Edited by kappa7

thx kappa 7 en groovy aan beide heb ik wel iets op de foto's van kappa is het ronde stekkertje wat ik bedoel te zien met de bedrading ik weet in ieder geval dat oranje /wit nog op zn plaats zit ik kan aan de rest van de kleuren zien welke waar hoort althans de blauwe draad de rest zak ik dan moeten meten en deels gokken in ieder geval bedankt word vervolgt.
groet pulse

Daar moet met het schema erbij wel uit te komen zijn.

De eerste plaatjes had ik overigens binnen een paar sec met google gevonden.

Dus misschien loont het om nog even verder te zoeken voor de ontbrekende gegevens.

https://www.google.com/search?q=akai+x201d&rlz=1C1ONGR_nlNL1019NL1019&sxsrf=ALiCzsaWTK65bdpAOUvct_mrKrOKP6G_8g:1667034791584&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiWiNLEjIX7AhWNjKQKHd3FA90Q_AUoAnoECAEQBA&biw=1536&bih=714&dpr=1.25