Jump to content

Arno Adams

Vinyl_Fuchs
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Ben uiteindelijk met mijn moeder van 76 naar het optreden geweest in het dorp, waar ik 24 van mijn leven heb doorgebracht. Mijn audiokameraad kon niet en mijn vriendin vind zijn muziek te droefgeestig. Mooi en intiem optreden met een breekbare Arno Adams en 2 topmuzikanten (Mike Roelofs en Bart Oostindie) Helaas moest basspeler Jo Didderen door privéomstandigheden verstek laten gaan. Felix Meurders praatte de avond aan mekaar. 10 euro: een koopje voor een mooie avond.  

On 19-11-2022 at 01:18, Vinyl_Fuchs said:

Ben uiteindelijk met mijn moeder van 76 naar het optreden geweest in het dorp, waar ik 24 van mijn leven heb doorgebracht. Mijn audiokameraad kon niet en mijn vriendin vind zijn muziek te droefgeestig. Mooi en intiem optreden met een breekbare Arno Adams en 2 topmuzikanten (Mike Roelofs en Bart Oostindie) Helaas moest basspeler Jo Didderen door privéomstandigheden verstek laten gaan. Felix Meurders praatte de avond aan mekaar. 10 euro: een koopje voor een mooie avond.  

Mooi hoor, dat soort intieme optredens. Liever dat dan dat groot, groter , grootst....

• 1 month later...
3 hours ago, Vinyl_Fuchs said:

Vandaag een kaartje gekocht voor een concert van Dewolff in de muziekgieterij te Maastricht.

Ha, gaaf! De Muziekgieterij dan :P. Eén keertje geweest, naar Fink. Met in het voorprogramma Douglas Dare, waar ik toen de LP bij gekocht heb. Dewolff één keertje gezien, in de Gigant in Apeldoorn. Was niet zo mijn ding, maar veel plezier!

• 4 months later...
  • 5 months later...