Vinyl_Fuchs Posted 6 november 2022 Report Share Posted 6 november 2022 Vandaag 2 kaartjes gekocht à 10 per stuk voor een concert van mijn plaatselijke (lees: Limburgse) muziekheld: Arno Adams. Hij treed vanwege zijn gezondheidstoestand niet meer vaak op, dus dit moment meteen aangegrepen. En notabene in het dorp waar ik opgegroeid ben. https://nl-nl.facebook.com/arnoadamsmusic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 19 november 2022 Author Report Share Posted 19 november 2022 Ben uiteindelijk met mijn moeder van 76 naar het optreden geweest in het dorp, waar ik 24 van mijn leven heb doorgebracht. Mijn audiokameraad kon niet en mijn vriendin vind zijn muziek te droefgeestig. Mooi en intiem optreden met een breekbare Arno Adams en 2 topmuzikanten (Mike Roelofs en Bart Oostindie) Helaas moest basspeler Jo Didderen door privéomstandigheden verstek laten gaan. Felix Meurders praatte de avond aan mekaar. 10 euro: een koopje voor een mooie avond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 20 november 2022 Report Share Posted 20 november 2022 On 19-11-2022 at 01:18, Vinyl_Fuchs said: Ben uiteindelijk met mijn moeder van 76 naar het optreden geweest in het dorp, waar ik 24 van mijn leven heb doorgebracht. Mijn audiokameraad kon niet en mijn vriendin vind zijn muziek te droefgeestig. Mooi en intiem optreden met een breekbare Arno Adams en 2 topmuzikanten (Mike Roelofs en Bart Oostindie) Helaas moest basspeler Jo Didderen door privéomstandigheden verstek laten gaan. Felix Meurders praatte de avond aan mekaar. 10 euro: een koopje voor een mooie avond. Mooi hoor, dat soort intieme optredens. Liever dat dan dat groot, groter , grootst.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 7 januari 2023 Author Report Share Posted 7 januari 2023 Vandaag een kaartje gekocht voor een concert van Dewolff in de muziekgieterij te Maastricht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 7 januari 2023 Report Share Posted 7 januari 2023 3 hours ago, Vinyl_Fuchs said: Vandaag een kaartje gekocht voor een concert van Dewolff in de muziekgieterij te Maastricht. Ha, gaaf! De Muziekgieterij dan . Eén keertje geweest, naar Fink. Met in het voorprogramma Douglas Dare, waar ik toen de LP bij gekocht heb. Dewolff één keertje gezien, in de Gigant in Apeldoorn. Was niet zo mijn ding, maar veel plezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 7 januari 2023 Author Report Share Posted 7 januari 2023 Thnx. Ik ben al vaker naar Dewolff geweest. Je zou me bijna een fan kunnen noemen. Dus met het genieten, gaat het wel goed komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 29 mei 2023 Author Report Share Posted 29 mei 2023 (edited) Een tenniskameraad had een zaterdagkaartje voor Werchter over. Dus ik ga o.a. Paolo Nutini live horen en zien. Edited 29 mei 2023 by Vinyl_Fuchs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 29 mei 2023 Report Share Posted 29 mei 2023 Wie? Nog nooit van gehoord man.....Veel plezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 29 mei 2023 Author Report Share Posted 29 mei 2023 Gecorrigeerd. And thnx. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 29 mei 2023 Report Share Posted 29 mei 2023 Thanks...Voor de link. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 10 november 2023 Author Report Share Posted 10 november 2023 Net terug van een concert van Randy Hansen in de ECI te Roermond. Samen met mijn broertje, een tenniskameraad en diens broer. Gezellig. Geluid: naahh. ECI's akoestiek en ik zullen nooit vriendjes worden. Grenswerk in Venlo daarentegen Randy wie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje2 Posted 12 november 2023 Report Share Posted 12 november 2023 Jeetje, zijn stem lijkt wel erg veel opendoe van Hendrix. Gitaarspel ook enigszins. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts