raymond1979 Posted 30 maart 2002 Report Share Posted 30 maart 2002 Ik ben van plan om nieuwe speakers te gaan kopen. Deze ga ik gebruiken op mijn 'stereo toren' (o.a. bestaande uit een pioneer reciever VSX-D710S en dvd speler DV-626D). De speakers zijn dus bedoeld voor 5.1 en stereo. Mijn oog is gevallen op de Northridge serie van JBL, nu was ik benieuwd of iemand ervaring heeft met deze speakers. Ohja voor eventuele tips van andere speakers, mijn butget is ongeveer Link to comment Share on other sites More sharing options...
boy2 Posted 30 maart 2002 Report Share Posted 30 maart 2002 Hoi Raymond. Ervaring met die speakers heb ik niet, maar wel een tip. Namelijk: kijk eens op www.audioreview.com. Daar worden ongeveer alle bestaande audiocomponenten gereviewed door mensen die die bezitten. Succes, Boy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raymond1979 Posted 30 maart 2002 Author Report Share Posted 30 maart 2002 Hoi Boy, Dank je ik zal er zeker eens gaan kijken. Ik hoop ook dat men me hier nog wat opweg kan helpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts