Jump to content

Oktoberfest Revisited

Arden
 Share

Recommended Posts

14 hours ago, Hans van Liempd said:

Wanneer het weer mee zit kom ik ook weer n keer. Waarschijnlijk dan niet alleen.

Als je toch gaat en een medereiziger zoekt, een lekkere fles wijn als beloning😀

• 3 weeks later...
  • Members

Laat nog even weten wie, en rond welke tijd, er allemaal komen, dan kan ik dat allemaal een beetje bijhouden. Cock en Cor zijn er waarschijnlijk tot laat, dat is nog nooit anders geweest...

Er komen, buiten de DJ en het grill-team na 18:00 uur ook nog wat fabrikanten en dealers, dus ik denk dat het voor iedereen interessant kan zijn!

Ik wil niet te laat wegrijden Marco. Ik kom op tijd. Neem ik gelijk de Sansui mee terug.

Edited by carl

• 2 weeks later...

Ik wil best komen om me vol te vreten en te zuipen...Het probleem is dat ik ook weer thuis moet zien te komen. :D 

Nee maar serieus...Ik ben niet van plan om iets uit Arden zijn prachtige assortiment te kopen, en bovendien Cock gaat me steeds chagrijnig aankijken want ik heb nog heel wat uit te leggen.

8 hours ago, Roots said:

bovendien Cock gaat me steeds chagrijnig aankijken want ik heb nog heel wat uit te leggen.

Cock vindt het heel leuk als je zou komen. No worries. Op naar Hoek van Holland, op naar een top audioshow met Marco & Co.