carl Posted 20 januari Report Share Posted 20 januari (edited) Waren die mensen met die slechte muziek smaak van de Audioclub Zuid Holland Kraus ? Met de oudgedienden zijn we het geweld ontvlucht en naar boven gegaan om bij te kletsen totdat een Marvel movie ons daar weg dreef. Neemt niet weg dat ik zeer gezellig heb bijgepraat met de “usual suspects”. Daar is Edje bijgekomen want die kende ik nog niet. Fred is trouwens ook altijd leuk om te zien. Hij had mijn broers Sansui gemaakt. Daarnaast een Goldmund versterker en een snaar voor Roger meegenomen. En Glenn en Marco - heel hartelijk bedankt voor de vriendelijke ontvangst. PS Onno heb ik wel gemist - lang niet gezien. Edited 20 januari by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 20 januari Report Share Posted 20 januari (edited) Leuk om weer eens bekende en onbekende te zien. Omdat we eerder weg gingen dan dat het everzwijn goed gegaard was is dat aan onze neuzen voorbij gegaan. Het was best gezellig. Dank aan Marco en Glenn voor de organisatie. Edited 20 januari by Groovy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje2 Posted 21 januari Report Share Posted 21 januari Was erg leuk om een aantal van jullie te ontmoeten, Groovy, Carl en Hans. Er was nog iemand bij waarvan ik de naam niet heb onthouden. Interessante dag overigens. Bij binnenkomst al een leuke verwelkoming door het werplaatsvarken: Verder met Cock een hele poos staan praten en kwam daarnaast nog heel wat oude bekenden tegen. Ik wilde ook een slider voor mijn platenspeler ophalen, maar kwam er begrijpelijk niet van. Marco had wel wat anders aan zijn hoofd. En de blumenhofers, wat een bijzondere luidsprekers zijn dat. Het gemak waarmee ze muziek de ruimte in stuwen vind ik altijd erg bijzonder. Dat krijg je met een kleine luidspreker simpelweg niet voor elkaar. Heb helaas niet naar de Grimm MU2 streamer geluisterd, maar begreep wel dat dat niet zo lekker ging als de platenspeler. Erg leuk Marco dat je zo'n dag organiseert. Bij mijn weten is er geen enkele andere importeur die zoiets doet. En top geregeld allemaal, koffie bij binnenkomst, hapjes in overvloed en drinken wat je wilt, fantastisch! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 21 januari Report Share Posted 21 januari Het was inderdaad een heel gezellige bijeenkomst. Maar luisteren was eigenlijk onmogelijk. Ik vond de set met al die mensen er voor, heel matig presteren. Er zaten dan nieuwe tweeters in de luidsprekers, maar het middengebied kwam er ook niet uit. Tenminste.. met de platenspeler niet. Met de MU2 hoorde ik plotseling wél een veel helderder geluid. Maar helaas werd die na 20 sec al weer uit gezet. Maar wel weer een aantal bekenden gezien en ook weer gesproken. Zo als Groovy al schreef... helaas was het varken nog oneetbaar en zou het nog minimaal 1,5 uur duren voordat het wél zo was. Music2 hartelijk bedankt voor de perfecte verzorging van de middag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 20 februari Report Share Posted 20 februari https://hifi.nl/artikel/33314/HiVisit-Musical-Masterpieces-bij-Music2-Intens-genieten.html Dit uitgebreide en enthousiaste verslag van Werner Ero mag hier toch eigenlijk niet ontbreken. Niet de eerste de beste, Werner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 21 februari Report Share Posted 21 februari Mooi verslag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 februari Report Share Posted 21 februari Op die foto van die Home Studio kamer bij het artikel van Werner Ero zie je twee grote kasten. Zijn dat bastraps? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 21 februari Report Share Posted 21 februari Subwoofers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 21 februari Report Share Posted 21 februari Leest makkelijk weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 februari Report Share Posted 21 februari 6 hours ago, Hans van Liempd said: Subwoofers? In ieder geval geen commerciële leek me Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 21 februari Report Share Posted 21 februari Zou best wel eens een stel Rell Studio's kunnen zijn....Maar dat is niets voor jou Carl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 februari Report Share Posted 22 februari 22 hours ago, Roots said: Zou best wel eens een stel Rell Studio's kunnen zijn....Maar dat is niets voor jou Carl. Daar ben ik van overtuigd Roots. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje2 Posted 23 februari Report Share Posted 23 februari On 20-2-2024 at 21:35, Kraus vonBentinck said: https://hifi.nl/artikel/33314/HiVisit-Musical-Masterpieces-bij-Music2-Intens-genieten.html Dit uitgebreide en enthousiaste verslag van Werner Ero mag hier toch eigenlijk niet ontbreken. Niet de eerste de beste, Werner. We staan er keurig op Carl! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 februari Report Share Posted 23 februari (edited) Ik kom net van Werner vandaan Edje. Morgen na de kabouter route het verslag. Twee kleinkinderen nu op bezoek. Ze liggen gelukkig in bed. Edited 23 februari by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts