Ruud Posted 29 augustus 2023 Report Share Posted 29 augustus 2023 16 hours ago, Roots said: Ik weet dat nog denk ik..Waren dat niet die Monacors waarvan er niet 1 het zelfde mete? Ik weet niet welke glazen bol je geraadpleegd hebt maar ik kan je zeggen dat de gebruikte units op specificatie gemaakt waren voor Sonore. En absoluut niet bij Monacor vandaan komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 29 augustus 2023 Report Share Posted 29 augustus 2023 Er staat ook een vraagteken bij Ruud...De Monacor's werden terug gestuurd iig, dus hij kan ze niet gebruikt hebben. Maar het kan ook iemand anders zijn geweest...Pjotr bv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 29 augustus 2023 Report Share Posted 29 augustus 2023 Het ging mij meer om dat je suggereerde dat er kennelijk door Sonore inferieure units gebruikt werden. Daar doet de vraagteken niets aan af. Ook dat de Monacor´s kennelijk overwogen werden is dus pertinent niet waar en hoefde dus ook niet teruggestuurd te worden. Ik zei eerder al dat de woofers, uit mijn hoofd 16cm, speciaal op hun specificaties zijn gemaakt en dus derhalve nergens te koop zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyTN Posted 21 juli Report Share Posted 21 juli (edited) Hallo nieuw hier op het forum, wil graag advies of mijn beoogde setup gaat werken.. momenteel bezit ik een paar kef r500 met een arendal 1723 1s subwoofer deze wil ik graag aansturen door een wiim ultra ( pre/dac/streamer) en als eindbak deze audiofonics purifi. de ruimte is in een jaren 80 nederlandse gemiddelde woon/eetkamer. 45m2 speakers staan aan de lange muur , 2,5m van elkaar vandaan en ik zit ongeveer 2,5m van de tv af ( in het midden ) ik luister niet extreem luid ( baby ) dus vind het wel fijn dat de speakers op laag volume ook nog goed klinken. ik ben een voorstander van wat iets goed meet maar ook klinkt. Uit deze forum heb ik geleerd dat de purifi uitstekend is. Mijn vraag alleen is, zal het matchen met wiim ultra als pre? ik heb nogal een krap budget, wil het liefst best bang for buck. ik kijk uit naar jullie reacties! Edited 21 juli by JimmyTN Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 21 juli Report Share Posted 21 juli (edited) 18 hours ago, JimmyTN said: Hallo nieuw hier op het forum, wil graag advies of mijn beoogde setup gaat werken.. momenteel bezit ik een paar kef r500 met een arendal 1723 1s subwoofer deze wil ik graag aansturen door een wiim ultra ( pre/dac/streamer) en als eindbak deze audiofonics purifi. de ruimte is in een jaren 80 nederlandse gemiddelde woon/eetkamer. 45m2 speakers staan aan de lange muur , 2,5m van elkaar vandaan en ik zit ongeveer 2,5m van de tv af ( in het midden ) ik luister niet extreem luid ( baby ) dus vind het wel fijn dat de speakers op laag volume ook nog goed klinken. ik ben een voorstander van wat iets goed meet maar ook klinkt. Uit deze forum heb ik geleerd dat de purifi uitstekend is. Mijn vraag alleen is, zal het matchen met wiim ultra als pre? ik heb nogal een krap budget, wil het liefst best bang for buck. ik kijk uit naar jullie reacties! René N heeft er een werkloos staan. Misschien mag je die eens proberen? René? Edited 22 juli by thingman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Beheer Posted 22 juli Admin Report Share Posted 22 juli Als je het @ gebruikt en dan de naam stuurt deze software de gebruiker meteen een seintje dat zijn naam genoemd is. Dus @thingman, gebruik dus @René N., dat doet de truc Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 22 juli Report Share Posted 22 juli Ik had hem wel gezien, ik lees alles maar soms met een behoorlijke achterstand van dagen. Maar ik weet nog niet wat ik ermee wil, dus laat dit even aan mij voorbij gaan... . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts