carl Posted 20 januari 2023 Author Report Share Posted 20 januari 2023 1 hour ago, kappa7 said: Het kan natuurlijk dat ze een mobiele spoel machine krijgt, die had mijn neef ook en kon hij gewoon in de auto zetten en aanzetten tijdens lange ritten. Hij heeft toen best nog wel wat van de wereld gezien op die manier. Ze zou eigenlijk van de week een operatie krijgen waarbij een ingang werd gemaakt voor een buikspoeling George. Uiteindelijk is toch besloten tot een nierdialyse. Ik ben daarvan nog niet op de hoogte. Mooi als ze nog kan reizen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 26 februari 2023 Report Share Posted 26 februari 2023 On 20-1-2023 at 20:17, carl said: Ze zou eigenlijk van de week een operatie krijgen waarbij een ingang werd gemaakt voor een buikspoeling George. Uiteindelijk is toch besloten tot een nierdialyse. Ik ben daarvan nog niet op de hoogte. Mooi als ze nog kan reizen. Hier een Sennheiser HD58X Jubilee van Drop. Prima ding voor, ik dacht, 150 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 februari 2023 Author Report Share Posted 26 februari 2023 Ze heeft een Sennheiser gekocht, maar ik weet nog niet welke. Ze vond het wel ongelooflijk hoe dat klonk op haar I Pad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 27 februari 2023 Report Share Posted 27 februari 2023 13 hours ago, carl said: Ze heeft een Sennheiser gekocht, maar ik weet nog niet welke. Ze vond het wel ongelooflijk hoe dat klonk op haar I Pad. Ik wist ook niet wat ik hoorde, vooral de lage tonen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts