Jump to content

Dragonfly als DAC voor TIDAL, AppleMusic, enz.....

Henri
 Share

Recommended Posts

Van de Dragonfly zijn er 3 modellen beschikbaar, de "black", "red" en de "cobalt".

Heeft er hier iemand ervaring mee aangesloten via computer, tablet of smartphone ?

Voor bijvoorbeeld AppleMusic LossLess af te spelen via de  cinch ingang van de versterker.

Wat zijn de resultaten en bevindingen ?

Edited by Henri

Ik heb de red gehad als hoofdtelefoonversterker voor onderweg. Het ding deed zijn werk. Allereerste korte indruk een smooth geluid. Alleen merkte ik nog meer dan bij andere producten van Audioquest na meer nummertjes de tilt ergens in het mid - mid/hoog. Typisch voor veel Audioquest producten. Ik heb vervolgens het ding verkocht binnen een week en een Ifi audio gekocht voor onderweg. Die voldeed beter hoewel daar uiteindelijk ook wel weer dat typische nieuwe geluid uit voortkwam van extra transparantie veroorzaken door ergens het hoog de tilten. Maar minder opvallend dan de Audioquest Red. Maar goed het zijn mijn oren en voorkeuren. Misschien zijn die van jou anders. Mijn voorkeuren zijn vooral gericht doorzichtigheid en dynamiek en sommigen zijn meer gericht op het luisteren naar toon.

Edited by Mediator