carl Posted 16 maart 2023 Report Share Posted 16 maart 2023 Kan dat gewoon met Deoxit 100L en Gold G 5. (Ik heb dat in het verleden eens met contactspray gedaan en kreeg toen Jack over me heen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 16 maart 2023 Report Share Posted 16 maart 2023 Is alles goed Carl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 maart 2023 Author Report Share Posted 16 maart 2023 (edited) Nee ik heb dit vaker Roots. Dan blijf er iets in het geheugen zitten en dan krijg ik het niet weg. Edited 16 maart 2023 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 16 maart 2023 Report Share Posted 16 maart 2023 Ik heb dat vaak als ik droom, het blijft maar terugkomen. VdH maakt de element contacten schoon door ze telkens weer in klei te drukken...Misschien kan dat voor buizen ook? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 maart 2023 Author Report Share Posted 16 maart 2023 1 hour ago, Roots said: Ik heb dat vaak als ik droom, het blijft maar terugkomen. VdH maakt de element contacten schoon door ze telkens weer in klei te drukken...Misschien kan dat voor buizen ook? Ik heb het hier over de computer/ het computerprogramma trouwens (haha). Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 17 maart 2023 Report Share Posted 17 maart 2023 (edited) 10 hours ago, carl said: Kan dat gewoon met Deoxit 100L en Gold G 5. (Ik heb dat in het verleden eens met contactspray gedaan en kreeg toen Jack over me heen) Gaat het wel goed met je, Charles? Was je dit topic vergeten? https://www.high-endforum.nl/topic/17108-schoonmaken-pinnen-buizen/ Edited 17 maart 2023 by audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 maart 2023 Author Report Share Posted 17 maart 2023 Nogmaals Onno het komt soms voor, dat als ik mijn I pad weer opstart en inlog op dit forum ik in een oud onderwerp kom waar ik vast kom te zitten. Uiteindelijk druk ik maar op submit om er uit te komen. Maar dan lukt deleten weer niet. Dus ook deze keer. Dus met mij gaat het goed, maar met de I pad minder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 17 maart 2023 Report Share Posted 17 maart 2023 Ik zou toch maar eens een Ipad opfriscursus gaan doen. Want kennelijk bedien je je Ipad niet op de juiste manier. Hier wat tips van mij. Tip 1 : Als je het juiste topic wilt zoeken, kun je ook bovenaan in de balk van het forum op de knop "All Activity" klikken en dan komt 1 voor 1 elk gegeven antwoord voorbij. Dus ok je eigen onderwerp of eigen topic Tip 2 : Je kan het ook via je eigen profielpagina doen en dan kijken bij je eigen content en dan gevonden en dan erop klikken en zo kanje ook in je eigen topc komen. Tip 3 : Het kan ook de beginpagina forum en dan de subrubriek opzoeken en dan je eigen topic opzoeken. Tip 4 : En als je een dubbel posting hebt gedaan of een topic 2x aangemaakt, kun je altijd een PM naar de beheerder sturen met het verzoek het dubbele posting of topic te verwijderen. Zo kun je ook verzoeken of men een topic wilt afsplitsen in 2 topics, als er meerdere discussies door elkaar lopen. In het verleden deed ik dat ook als moderator en beheerder. Juist om het forum overzichtelijk te houden wat betreft leesbaarheid van een topic. En wat betreft je Ipad en het zoeken van ...... Het is allemaal niet zo moeilijk als het lijkt. Gewoon je erin verdiepen hoe het e.e.a. werkt in het forum wat betreft plaatsen van afbeelding, zoeken van topic of antwoord of forumlid, aanmaken van een topic enz enz. En de werking van je Ipad. Is een kwestie van een dagje energie erin steken en dan weet je het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 maart 2023 Author Report Share Posted 17 maart 2023 Het zoeken lijkt het probleem niet te zijn Onno. Ik zal volgende keer wat beter opletten wat er gebeurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts