carl Posted 16 april 2023 Report Share Posted 16 april 2023 Het zou toch wel leuk zijn er een CD speler bij te krijgen. Van een vriend koop ik binnenkort zijn Quad 67 over (zat al langer in de planning). Hij schijnt toch kuren te hebben. Door wie zou je dat het best kunnen laten doen. Het is een Philips based ontwerp. Op internet zijn de nodige onderdelen te krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 april 2023 Report Share Posted 16 april 2023 (edited) Ik kreeg laatst een complete Quad zet aangeboden als ruil op mijn Revox set. Ik heb dat niet gedaan omdat ik juist minder spullen wil. Maar misschien ken je hem benaderen. Ik kan hem proberen via marktplaats te benaderen. Hij schreef dat alles in perfecte staat is. Het gaat om: Quad 405-2 eind versterker Quad 34 voorversterker Quad tuner Quad cd speler Quad audio rek Edited 16 april 2023 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 april 2023 Author Report Share Posted 16 april 2023 De Quad 67 speler komt mijn vriend na zijn vakantie brengen Hans. Ik zoek iemand die hem kan reviseren. PS de Quad 67 schijnt hun beste CD speler te zijn. Ik heb hem wel eens thuis vergeleken met mijn Meridian 506 - marginaal beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 16 april 2023 Report Share Posted 16 april 2023 @carl Neem eens contact op met Electronica Service Midden Brabant. Mijn Quad 99 Pre/Power is daar zeer vakkundig en tegen een uiterst schappelijke prijs gerepareerd. https://www.esmb.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 april 2023 Author Report Share Posted 16 april 2023 Bedankt Edwin, ik koppel zeker nog terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts